سیتادل: دایانا

سیتادل: دایانا
سیتادل: دایانا

سیتادل: دایانا

5.6
۴۲۶
۹۴%
۲۰۲۴
فصل
۱
دوبله اختصاصی
اکشن ، درام ، علمی تخیلی ، زیرنویس فارسی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: ایتالیا

سیتادل: دایانا

Citadel: Diana

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۹۴%
تماشا
سیتادل: دایانا یک سریال جاسوسی و اکشن است که داستان آن حول محور دایانا، یکی از بهترین مأموران سازمان مخفی سیتادل، می‌چرخد. داستانی در دنیای آینده را روایت می‌کند. در سال 2030، هشت سال پس از نابودی سازمان جهانی جاسوسی "Citadel" به دست گروه خطرناک "Manticore"، شخصیت اصلی داستان، دایانا کاوالیری (با بازی ماتیلدا دی آنجلیس)، به‌عنوان یک مأمور مخفی سیتادل، در خطوط دشمن و داخل تشکیلات مانتیکور گیر افتاده است. دایانا پس از یک مأموریت ناکام که منجر به فاش شدن هویتش می‌شود، مجبور به مخفی شدن می‌شود. با تهدیدی جدید از یک سازمان تروریستی جهانی به نام "سایه‌ها"، دایانا دوباره به عرصه برمی‌گردد. او باید نه تنها با دشمنان جدید، بلکه با خیانت‌ها و اسرار گذشته‌اش روبرو شود. در این بین، دایانا با متحدانی جدید همراه می‌شود، اما سوال اصلی این است: چه کسی واقعا دوست است و چه کسی دشمن؟
اکشن ، درام ، علمی تخیلی ، زیرنویس فارسی
+۱۸
۲۰۲۴
محصول ایتالیا
سریال Citadel: Diana محصول کشور ایتالیا میباشد و در ژانر اکشن, درام, علمی تخیلی در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال سیتادل: دایانا بازیگرانی چون Matilda De Angelis, Lorenzo Cervasio, Maurizio Lombardi, Julia Piaton, Thekla Reuten, Daniele Paoloni, Filippo Nigro, Giordana Faggiano, Marouane Zotti و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دیانا: مامور‌مخفی که با همه فرق داره!
این سریال مهیج رو با دوبله اختصاصی از دست نده!سیتادل: دایانا یک سریال جاسوسی و اکشن است که داستان آن حول محور دایانا، یکی از بهترین مأموران سازمان مخفی سیتادل، می‌چرخد. داستانی در دنیای آینده را روایت می‌کند. در سال 2030، هشت سال پس از نابودی سازمان جهانی جاسوسی "Citadel" به دست گروه خطرناک "Manticore"، شخصیت اصلی داستان، دایانا کاوالیری (با بازی ماتیلدا دی آنجلیس)، به‌عنوان یک مأمور مخفی سیتادل، در خطوط دشمن و داخل تشکیلات مانتیکور گیر افتاده است. دایانا پس از یک مأموریت ناکام که منجر به فاش شدن هویتش می‌شود، مجبور به مخفی شدن می‌شود. با تهدیدی جدید از یک سازمان تروریستی جهانی به نام "سایه‌ها"، دایانا دوباره به عرصه برمی‌گردد. او باید نه تنها با دشمنان جدید، بلکه با خیانت‌ها و اسرار گذشته‌اش روبرو شود. در این بین، دایانا با متحدانی جدید همراه می‌شود، اما سوال اصلی این است: چه کسی واقعا دوست است و چه کسی دشمن؟

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، تماشای سریال فوبار را از دست ندهید.

 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳