صحنه های درهم تنیده

صحنه های درهم تنیده
صحنه های درهم تنیده

صحنه های درهم تنیده

6.2
۲۴۰
۹۲%
۲۰۲۴
فصل
۱
دوبله اختصاصی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: چین

صحنه های درهم تنیده

Interlaced Scenes

دوبله اختصاصی
۹۲%
تماشا
سریال چینی Interlaced Scenes یک درام معمایی و جنایی است که داستان دو کارآگاه به نام‌های جیانگ گوانگمینگ و شی لوو را دنبال می‌کند. این دو کارآگاه در حال بررسی یک پرونده قتل پیچیده هستند که به طرز عجیبی با داستان یک رمان نوشته‌شده توسط نویسنده‌ای مرموز به نام گو جیمینگ تطابق دارد. با پیشرفت تحقیقات، مرزهای بین واقعیت و داستان به تدریج محو می‌شود، و کارآگاهان به درون یک شبکه پیچیده از دروغ‌ها و خیانت‌ها کشیده می‌شوند. در نهایت، فاش شدن حقایق تاریک گذشته، آن‌ها را به سوی یک پایان تکان‌دهنده و غیرمنتظره سوق می‌دهد. این سریال با تلفیق هنرمندانه واقعیت و خیال، بیننده را تا آخرین لحظه درگیر نگه می‌دارد و به بررسی مرزهای ظریف میان حقیقت و داستان می‌پردازد.
+۱۸
۲۰۲۴
محصول چین
سریال Interlaced Scenes محصول کشور چین میباشد و در ژانر جنایی, درام, معمایی در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال صحنه های درهم تنیده بازیگرانی چون Lyric Lan, Dawei Tong, Christine Zheng, Yili Ma و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال  چینی Interlaced Scenes یک درام معمایی و جنایی است که داستان دو کارآگاه به نام‌های جیانگ گوانگمینگ و شی لوو را دنبال می‌کند. این دو کارآگاه در حال بررسی یک پرونده قتل پیچیده هستند که به طرز عجیبی با داستان یک رمان نوشته‌شده توسط نویسنده‌ای مرموز به نام گو جیمینگ تطابق دارد. با پیشرفت تحقیقات، مرزهای بین واقعیت و داستان به تدریج محو می‌شود، و کارآگاهان به درون یک شبکه پیچیده از دروغ‌ها و خیانت‌ها کشیده می‌شوند. در نهایت، فاش شدن حقایق تاریک گذشته، آن‌ها را به سوی یک پایان تکان‌دهنده و غیرمنتظره سوق می‌دهد. این سریال با تلفیق هنرمندانه واقعیت و خیال، بیننده را تا آخرین لحظه درگیر نگه می‌دارد و به بررسی مرزهای ظریف میان حقیقت و داستان می‌پردازد.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، تماشای سریال مشتاق دیدار را از دست ندهید.

 

 
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳