بتمن: مبارز شنل‌ پوش

بتمن: مبارز شنل‌ پوش
بتمن: مبارز شنل‌ پوش

بتمن: مبارز شنل‌ پوش

7.5
۱۲۷
۹۴%
۲۰۲۴
فصل
۱
پویا نمایی ، اکشن ، ماجراجویانه ، زیرنویس فارسی
مناسب برای بالای ۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

بتمن: مبارز شنل‌ پوش

Batman: Caped Crusader

زیرنویس فارسی
۹۴%
تماشا
انیمیشن سریالی بتمن: مبارز شنل‌ پوش داستان بتمن را در قالبی تازه و مدرن روایت می‌کند. بروس وین، یک اجتماع‌گرای ثروتمند که پس از تراژدی خانوادگی، تبدیل به بتمن می‌شود و تلاش‌هایش برای اجرای عدالت نتایج غیرمنتظره‌ای به همراه دارد. این سریال به بررسی ابعاد مختلف شخصیت بتمن و تأثیرات اقداماتش بر گاتهام می‌پردازد.
پویا نمایی ، اکشن ، ماجراجویانه ، زیرنویس فارسی
۲۰۲۴
محصول آمریکا
سریال Batman: Caped Crusader محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر پویا نمایی, اکشن, ماجراجویانه به کارگردانی Christina Sotta در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال بتمن: مبارز شنل‌ پوش بازیگرانی چون Christina Ricci, Diedrich Bader, Jamie Chung, Hamish Linklater, Jason Watkins و... به ایفای نقش پرداخته اند.

انیمیشن سریالی بتمن: مبارز شنل‌ پول داستان بتمن را در قالبی تازه و مدرن روایت می‌کند. بروس وین، یک اجتماع‌گرای ثروتمند که پس از تراژدی خانوادگی، تبدیل به بتمن می‌شود و تلاش‌هایش برای اجرای عدالت نتایج غیرمنتظره‌ای به همراه دارد. این سریال به بررسی ابعاد مختلف شخصیت بتمن و تأثیرات اقداماتش بر گاتهام می‌پردازد.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳