بی گناه فرضی

بی گناه فرضی
بی گناه فرضی

بی گناه فرضی

7.6
۲۳۹
۹۸%
۲۰۲۴
فصل
۱
جنایی ، درام ، معمایی ، زیرنویس فارسی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

بی گناه فرضی

Presumed Innocent

زیرنویس فارسی
۹۸%
تماشا
داستان این مینی سریال براساس رمانی به همین نام ساخته شده و روایتگر داستان یک قتل دلهره‌آور است. راستی سابیچ (جیک جیلنهال) دادستان خوش‌نام و درستکاری است که در دادستانی کل مشغول به کار است. ناگهان خبر قتل دادیار موفق زیر دستش، کارولین پولهموس (گرتا اسکاکی) که در بخش جنایی فعالیت می‌کرد، همه چیز را به هم می‌ریزد زیرا مظنون اصلی این جنایت هولناک خودش است. با پیشروی داستان، رازهای تاریکی از زندگی شخصیت‌ها برملا می‌شود. این سریال جنایی به کارگردانی دیوید ای. کلی و تهیه‌کنندگی جی. جی. آبرامز ساخته شده و از 14 ژوئن 2024 از شبکه Apple TV+ پخش شده است.
جنایی ، درام ، معمایی ، زیرنویس فارسی
+۱۸
۲۰۲۴
محصول آمریکا
سریال Presumed Innocent محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر جنایی, درام, معمایی در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال بی گناه فرضی بازیگرانی چون Jake Gyllenhaal, Ruth Negga, Bill Camp, Tate Birchmore, Kingston Rumi Southwick و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این مینی سریال براساس رمانی به همین نام ساخته شده و روایتگر داستان یک قتل دلهره‌آور است. راستی سابیچ (جیک جیلنهال) دادستان خوش‌نام و درستکاری است که در دادستانی کل مشغول به کار است. ناگهان خبر قتل دادیار موفق زیر دستش، کارولین پولهموس (گرتا اسکاکی) که در بخش جنایی فعالیت می‌کرد، همه چیز را به هم می‌ریزد زیرا مظنون اصلی این جنایت هولناک خودش است. با پیشروی داستان، رازهای تاریکی از زندگی شخصیت‌ها برملا می‌شود.
این سریال جنایی به کارگردانی دیوید ای. کلی و تهیه‌کنندگی جی. جی. آبرامز ساخته شده و از 14 ژوئن 2024 از شبکه Apple TV+ پخش شده است. 

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، تماشای سریال کارن پیری را از دست ندهید. 

 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳