سر سپرده

سر سپرده
سر سپرده

سر سپرده

4.5
۷۳۷
۹۲%
۲۰۲۴
فصل
۱
دوبله اختصاصی
اکشن ، ماجراجویی ، درام ، زیرنویس فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

سر سپرده

The Acolyte

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۹۲%
تماشای سریال
یک استاد جدای، درگیر تحقیق درباره یک جنایت هولناک می‌شود که او را در برابر دشمنی خطرناک از گذشته اش قرار می‌دهد. با آشکار شدن سرنخ های بیشتر، آن ها در مسیری تاریک قدم می‌گذارند، جایی که نیروهای شوم پرده از راز برمی دارند و معلوم می‌شود همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد، نیست...
اکشن ، ماجراجویی ، درام ، زیرنویس فارسی
+۱۳
۲۰۲۴
محصول آمریکا
سریال The Acolyte محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, ماجراجویی, درام در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال سر سپرده بازیگرانی چون Lee Jung-jae, Charlie Barnett, Carrie-Anne Moss, Manny Jacinto, Dafne Keen, Dean-Charles Chapman, Rebecca Henderson, Amandla Stenberg, Leah Brady, Jodie Turner-Smith و... به ایفای نقش پرداخته اند.

The Acolyte یک سریال Star Wars است که داستان آن در روزهای پایانی دوره جمهوری عالی رخ می‌دهد و این اتفاقات حدود 100 سال قبل از وقایع فیلم "تهدید شبح"است. این سریال یک تریلر معمایی است که به نیروهای تاریک و اسرار پنهانی که در یک کهکشان در حال صلح طولانی مدت به وجود می‌آیند، می‌پردازد.  داستان سریال حول محور اوشا، یک پاداون سابق، می‌چرخد که با استاد جدای سابق خود، سول، متحد می‌شود تا مجموعه‌ای از جنایات را بررسی کنند. این تحقیقات آنها را با نیروهای شومی مواجه می‌کند که تهدیدی جدی برای نظم جدای و جمهوری کهکشانی هستند. اوشا متوجه می‌شود که خواهر دوقلویش، مای، که فکر می‌کرد مرده است، زنده است...
این سریال به عمق پیچیدگی‌های نیرو و تقابل بین خیر و شر می‌پردازد. همچنین دارای صحنه‌های اکشن شدید و دسیسه‌های سیاسی است که تماشاگران را درگیر می‌کند. داستان‌سرایی نوآورانه و استفاده از شخصیت‌های متنوع باعث شده که این سریال به یکی از مورد انتظارترین آثار دنیای Star Wars تبدیل شود.
اگر از تماشای این سریال لذت بردید، تماشای سریال فالکون و سرباز زمستان را از دست ندهید.

 

 

 

 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳