پیدا شده

پیدا شده
پیدا شده

پیدا شده

6.8
۳۷
۹۷%
۲۰۲۳
فصل
۱
جنایی ، درام ، معمایی ، زیرنویس فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

پیدا شده

Found

زیرنویس فارسی
۹۷%
تماشای سریال
هر ساله، بیش از 600 هزار نفر در ایالات متحده آمریکا گم می‌شوند. سریال "پیدا شده" داستان گابریل موزلی و تیم مدیریت بحران او را دنبال می‌کند که از روش‌های غیرمعمول برای یافتن این افراد گمشده و فراموش‌شده استفاده می‌کنند. گابریل باهوش، مصمم و خستگی‌ناپذیر است و به همراه تیمش از متخصصان، به دنبال سرنخ‌هایی می‌روند که پلیس از آن‌ها غافل شده است. آن‌ها با خانواده‌ها و دوستان افراد گمشده مصاحبه می‌کنند، به مکان‌های مورد علاقه آن‌ها سر می‌زنند و از هر ترفندی برای پیدا کردن ردی از آن‌ها استفاده می‌کنند.
جنایی ، درام ، معمایی ، زیرنویس فارسی
+۱۳
۲۰۲۳
محصول آمریکا
سریال Found محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر جنایی, درام, معمایی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است.

هر ساله، بیش از 600 هزار نفر در ایالات متحده آمریکا گم می‌شوند. سریال "پیدا شده" داستان گابریل موزلی و تیم مدیریت بحران او را دنبال می‌کند که از روش‌های غیرمعمول برای یافتن این افراد گمشده و فراموش‌شده استفاده می‌کنند. 
گابریل باهوش، مصمم و خستگی‌ناپذیر است و به همراه تیمش از متخصصان، به دنبال سرنخ‌هایی می‌روند که پلیس از آن‌ها غافل شده است. آن‌ها با خانواده‌ها و دوستان افراد گمشده مصاحبه می‌کنند، به مکان‌های مورد علاقه آن‌ها سر می‌زنند و از هر ترفندی برای پیدا کردن ردی از آن‌ها استفاده می‌کنند...

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳