جوخه انتحار: دنیای دیگر

جوخه انتحار: دنیای دیگر
جوخه انتحار: دنیای دیگر

جوخه انتحار: دنیای دیگر

6.6
۵۷۸
۹۴%
۲۰۲۴
فصل
۱
دوبله اختصاصی
پویا نمایی ، اکشن ، ماجراجویانه ، زیرنویس فارسی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: ژاپن

جوخه انتحار: دنیای دیگر

Suicide Squad Isekai

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۹۴%
تماشا
انیمه سریالی جوخه انتحار: دنیای دیگر یک انیمیشن فانتزی است که داستان شخصیت‌های مشهور تیم از دنیای DC را به شکلی جدید و در دنیایی متفاوت روایت می‌کند. در این انیمه، شخصیت‌های اصلی گروه Suicide Squad به دنیایی فانتزی و جادویی منتقل می‌شوند که پر از موجودات خارق‌العاده، جادوگران و هیولاها است. هارلی کویین، یکی از اعضای اصلی گروه، به همراه دیگر اعضای تیم، خود را در این دنیای جدید و ناشناخته می‌یابند. آن‌ها باید راهی برای بقا و بازگشت به دنیای خود پیدا کنند. در این مسیر، با چالش‌ها و دشمنان مختلفی مواجه می‌شوند که هر کدام قصد دارند از توانایی‌های آن‌ها سوءاستفاده کنند یا آن‌ها را از بین ببرند. داستان بر روابط بین اعضای تیم، مبارزات و تلاش‌های آن‌ها برای بقا در دنیای جدید متمرکز است، در حالی که تلاش می‌کنند تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنند، این انیمه با ارائه روایتی نو و هیجان‌انگیز از شخصیت‌های محبوب  دنیای جدیدی رابرای  تجربه‌ای تازه و متفاوت از این قهرمانان ضدقهرمان را به نمایش می‌گذارد.
پویا نمایی ، اکشن ، ماجراجویانه ، زیرنویس فارسی
+۱۸
۲۰۲۴
محصول ژاپن
سریال Suicide Squad Isekai محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر پویا نمایی, اکشن, ماجراجویانه در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال جوخه انتحار: دنیای دیگر بازیگرانی چون Takehito Koyasu, Anna Nagase, Reigo Yamaguchi و... به ایفای نقش پرداخته اند.

انیمه سریالی جوخه انتحار: دنیای دیگر یک انیمیشن فانتزی است که داستان شخصیت‌های مشهور تیم از دنیای DC را به شکلی جدید و در دنیایی متفاوت روایت می‌کند. در این انیمه، شخصیت‌های اصلی گروه Suicide Squad به دنیایی فانتزی و جادویی منتقل می‌شوند که پر از موجودات خارق‌العاده، جادوگران و هیولاها است. هارلی کویین، یکی از اعضای اصلی گروه، به همراه دیگر اعضای تیم، خود را در این دنیای جدید و ناشناخته می‌یابند. آن‌ها باید راهی برای بقا و بازگشت به دنیای خود پیدا کنند. در این مسیر، با چالش‌ها و دشمنان مختلفی مواجه می‌شوند که هر کدام قصد دارند از توانایی‌های آن‌ها سوءاستفاده کنند یا آن‌ها را از بین ببرند. داستان بر روابط بین اعضای تیم، مبارزات و تلاش‌های آن‌ها برای بقا در دنیای جدید متمرکز است، در حالی که تلاش می‌کنند تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنند، این انیمه با ارائه روایتی نو و هیجان‌انگیز از شخصیت‌های محبوب  دنیای جدیدی رابرای  تجربه‌ای تازه و متفاوت از این قهرمانان ضدقهرمان را به نمایش می‌گذارد.

اگر از تماشای این انیمه لذت بردید، تماشای تیکن : خط خون را از دست ندهید.

 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳