سگ های شکاری

سگ های شکاری
سگ های شکاری

سگ های شکاری

8.1
۲۱۵۳
۹۷%
۲۰۲۳
فصل
۱
دوبله فارسی
اکشن ، جنایی ، درام ، زیرنویس فارسی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: کره جنوبی

سگ های شکاری

Bloodhounds

دوبله فارسی
زیرنویس فارسی
۹۷%
تماشای سریال
سریال سگ های شکاری روایت سه جوان جسور و شجاع است که ناچار می‌شوند برای پرداخت بدهی‌های خود به سراغ یک نزول‌خوار بروند. همین تصمیم باعث می‌شود، آن‌ها مسیر جدیدی را انتخاب کنند که در این مسیر باید با صاحبان قدرت و ثروت که مدام ضعیفان را به عنوان طعمه مورد هدف قرار می‌دهند، به مبارزه بپردازند. "Bloodhounds" با داستان جذاب و اجرای قوی بازیگران، سریالی است که علاقه‌مندان به سبک‌های اکشن، جنایی و درام را به خود جذب می‌کند. این سریال با تنش‌ها و نبردهای روانی و جسمی، شخصیت‌ها و روابط پیچیده، واقعیت‌های سیاسی و قدرت را نمایان می‌سازد و تماشاگران را به دنیای پرپیچ و خم خود می‌کشاند. گپ فیلم تماشای سریال شوالیه سیاه را به شما پیشنهاد می‌کند.
اکشن ، جنایی ، درام ، زیرنویس فارسی
+۱۸
۲۰۲۳
محصول کره جنوبی
سریال Bloodhounds محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر اکشن, جنایی, درام در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درسریال سگ های شکاری بازیگرانی چون Joon-ho Huh, Sang-yi Lee, Woo Do-Hwan, Lim Hwa-young, Ryu Soo-young, Lee Joong-ok, Jung Da-eun, Hong Jun-young, Bae Jae-gi, Jo Wan-gi, Cheon Dong-bin, Tae Won-seok, Park Ye-ni, Choi Young-joon, Min Kyung-jin, Lee Hae-yeong, Yoon Yoo-sun, Kim Sae-ron و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال سگ های شکاری روایت سه جوان جسور و شجاع است که ناچار می‌شوند برای پرداخت بدهی‌های خود به سراغ یک نزول‌خوار بروند. همین تصمیم باعث می‌شود، آن‌ها مسیر جدیدی را انتخاب کنند که در این مسیر باید با صاحبان قدرت و ثروت که مدام ضعیفان را به عنوان طعمه مورد هدف قرار می‌دهند، به مبارزه بپردازند.
"Bloodhounds" با داستان جذاب و اجرای قوی بازیگران، سریالی است که علاقه‌مندان به سبک‌های اکشن، جنایی و درام را به خود جذب می‌کند. این سریال با تنش‌ها و نبردهای روانی و جسمی، شخصیت‌ها و روابط پیچیده، واقعیت‌های سیاسی و قدرت را نمایان می‌سازد و تماشاگران را به دنیای پرپیچ و خم خود می‌کشاند.

گپ فیلم تماشای سریال شوالیه سیاه را به شما پیشنهاد می‌کند.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳