گله گرگ ها

گله گرگ ها
گله گرگ ها

گله گرگ ها

6.5
۱۱۰۸
۹۴%
۲۰۲۳
فصل
۱
دوبله فارسی
درام ، فانتزی ، ترسناک ، زیرنویس فارسی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

گله گرگ ها

Wolf Pack

دوبله فارسی
زیرنویس فارسی
۹۴%
تماشای سریال
در سریال گله گرگ ها می‌بینید زمانی که آتش‌سوزی در کالیفرنیا یک موجود فراطبیعی وحشتناک را بیدار می‌کند، زندگی یک دختر و پسر نوجوان برای همیشه تغییر می‌کند. در این میان با طلوع ماه کامل، همه نوجوانان گرد هم جمع می‌شوند تا رازی را که آن‌ها را به هم مرتبط می‌کند، کشف کنند. سریال "Wolf Pack" با ترکیب اجزای درام، فانتزی و ترسناک، نمایشی پر از هیجان، ترس و نبرد را به تماشاگران ارائه می‌دهد. با بازی حرفه ای بازیگران ، داستانی پرهیجان و جذاب و جلوه‌های بصری ویژه، این سریال توانسته است مخاطبان را به دنیایی متفاوت و مهیج ببرد. این سریال با تمهیدات هیجان‌انگیز، ماجراهای غیرمنتظره و نبردهای خطرناک، تجربه‌ای نفس‌گیر و به یادماندنی را در اختیار بینندگان می‌گذارد.
درام ، فانتزی ، ترسناک ، زیرنویس فارسی
+۱۸
۲۰۲۳
محصول آمریکا
سریال Wolf Pack محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر درام, فانتزی, ترسناک در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درسریال گله گرگ ها بازیگرانی چون Rodrigo Santoro, Sarah Michelle Gellar, Armani Jackson, Arthur Garbe, Amy Pietz, James Martinez و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در سریال گله گرگ ها می‌بینید زمانی که آتش‌سوزی در کالیفرنیا یک موجود فراطبیعی وحشتناک را بیدار می‌کند، زندگی یک دختر و پسر نوجوان برای همیشه تغییر می‌کند. در این میان با طلوع ماه کامل، همه نوجوانان گرد هم جمع می‌شوند تا رازی را که آن‌ها را به هم مرتبط می‌کند، کشف کنند.
سریال "Wolf Pack" با ترکیب اجزای درام، فانتزی و ترسناک، نمایشی پر از هیجان، ترس و نبرد را به تماشاگران ارائه می‌دهد. با بازی حرفه ای بازیگران ، داستانی پرهیجان و جذاب و جلوه‌های بصری ویژه، این سریال توانسته است مخاطبان را به دنیایی متفاوت و مهیج ببرد.
این سریال با تمهیدات هیجان‌انگیز، ماجراهای غیرمنتظره و نبردهای خطرناک، تجربه‌ای نفس‌گیر و به یادماندنی را در اختیار بینندگان می‌گذارد.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳