انتظار

انتظار
انتظار

انتظار

6.2
۲۴
۸۳%
۲۰۲۳
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: اسپانیا

انتظار

The Wait

۸۳%
تماشا
اولین تریلر از فیلم سینمایی "انتظار" منتشر شد. تاریخ اکران آگوست 2024 این فیلم درباره زنی به نام النا است که همراه خانواده‌اش در یک منطقه روستایی و دورافتاده در اسپانیا زندگی می‌کند. زندگی آنها با رسیدن یک کشیش به روستا دچار تغییر می‌شود. کشیش به النا و خانواده‌اش می‌گوید که آنها باید منتظر یک واقعه مهم باشند، اما ماهیت این واقعه مشخص نیست. این انتظار طولانی و مرموز به تدریج به یک امتحان برای روابط خانوادگی و ایمانشان تبدیل می‌شود و اضطراب و تنش میان افراد افزایش می‌یابد.
+۱۸
۲۰۲۳
محصول اسپانیا
فیلم The Wait محصول کشور اسپانیا میباشد و در ژانر درام, فانتزی, ترسناک در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است.

اولین تریلر از فیلم سینمایی "انتظار" منتشر شد.
تاریخ اکران آگوست 2024
این فیلم درباره زنی به نام النا است که همراه خانواده‌اش در یک منطقه روستایی و دورافتاده در اسپانیا زندگی می‌کند. زندگی آنها با رسیدن یک کشیش به روستا دچار تغییر می‌شود. کشیش به النا و خانواده‌اش می‌گوید که آنها باید منتظر یک واقعه مهم باشند، اما ماهیت این واقعه مشخص نیست. این انتظار طولانی و مرموز به تدریج به یک امتحان برای روابط خانوادگی و ایمانشان تبدیل می‌شود و اضطراب و تنش میان افراد افزایش می‌یابد. 

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳