ویل و هارپر: داستان امید

ویل و هارپر: داستان امید
ویل و هارپر: داستان امید

ویل و هارپر: داستان امید

6.7
۱
۱۰۰%
۲۰۲۴
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

ویل و هارپر: داستان امید

Will & Harper

۱۰۰%
تماشا
اولین تریلر از مستند سینمایی "ویل و هارپر: داستان امید" منتشر شد. تاریخ اکران در سینما سپتامبر 2024 این مستند سینمایی داستان واقعی و تاثیرگذار دو برادر به نام‌های "ویل" و "هارپر" را روایت می‌کند که در دوران کودکی با یک بیماری نادر و ناشناخته دست‌وپنجه نرم می‌کنند. این دو برادر در تلاش‌اند تا با وجود محدودیت‌های جسمانی شدید، زندگی خود را به شکلی عادی و شاد پیش ببرند. فیلم، مبارزات روزانه آن‌ها با بیماری، حمایت بی‌پایان خانواده و دوستان، و روحیه قوی این دو برادر را به تصویر می‌کشد.
+۱۸
۲۰۲۴
محصول آمریکا
فیلم Will & Harper محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر Documentary به کارگردانی Josh Greenbaum در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم ویل و هارپر: داستان امید بازیگرانی چون Will Ferrell, Harper Steele و... به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین تریلر از مستند سینمایی "ویل و هارپر: داستان امید" منتشر شد.
تاریخ اکران در سینما سپتامبر 2024
این مستند سینمایی داستان واقعی و تاثیرگذار دو برادر به نام‌های "ویل" و "هارپر" را روایت می‌کند که در دوران کودکی با یک بیماری نادر و ناشناخته دست‌وپنجه نرم می‌کنند. این دو برادر در تلاش‌اند تا با وجود محدودیت‌های جسمانی شدید، زندگی خود را به شکلی عادی و شاد پیش ببرند. فیلم، مبارزات روزانه آن‌ها با بیماری، حمایت بی‌پایان خانواده و دوستان، و روحیه قوی این دو برادر را به تصویر می‌کشد.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳