دومینیک

دومینیک
دومینیک

دومینیک

۱۵
۱۰۰%
۲۰۲۳
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: آمریکا، کلمبیا

دومینیک

Dominique

۱۰۰%
تماشا
اولین تریلر از فیلم سینمایی "دومینیک" منتشر شد. تاریخ اکران در سینما اکتبر 2024 داستان زنی به نام دومینیک را روایت می‌کند که یک آدم‌کش حرفه‌ای است و پس از یک خیانت مرگبار، در دهکده‌ای کوچک در آمریکای جنوبی رها می‌شود. هنگامی که تنها فردی که به او اهمیت می‌دهد، به طرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رسد، دومینیک تصمیم می‌گیرد خود را فدا کند تا از خانواده‌ی او محافظت کند. او این خانواده را آموزش می‌دهد تا علیه مقامات فاسد و کارتل‌های مواد مخدر که مسئول قتل هستند، قیام کنند.
+۱۸
۲۰۲۳
محصول آمریکا، کلمبیا
فیلم Dominique محصول کشور آمریکا - کلمبیا میباشد و در ژانر اکشن, درام به کارگردانی Michael S. Ojeda در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم دومینیک بازیگرانی چون Oksana Orlan, Jose Conejo Martin, Maurice Compte, Chase Coleman و... به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین تریلر از فیلم سینمایی "دومینیک" منتشر شد.
تاریخ اکران در سینما اکتبر 2024
داستان زنی به نام دومینیک را روایت می‌کند که یک آدم‌کش حرفه‌ای است و پس از یک خیانت مرگبار، در دهکده‌ای کوچک در آمریکای جنوبی رها می‌شود. هنگامی که تنها فردی که به او اهمیت می‌دهد، به طرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رسد، دومینیک تصمیم می‌گیرد خود را فدا کند تا از خانواده‌ی او محافظت کند. او این خانواده را آموزش می‌دهد تا علیه مقامات فاسد و کارتل‌های مواد مخدر که مسئول قتل هستند، قیام کنند. 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳