بازگشت به اوج در ایسکیا

بازگشت به اوج در ایسکیا
بازگشت به اوج در ایسکیا

بازگشت به اوج در ایسکیا

۱۰
۱۰۰%
۲۰۲۴
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: آمریکا، ایتالیا

بازگشت به اوج در ایسکیا

Cassino in Ischia

۱۰۰%
تماشا
اولین تریلر از فیلم سینمایی "بازگشت به اوج در ایسکیا" منتشر شد. تاریخ اکران در سینما اکتبر 2024 داستان درباره نیک کاسینو (با بازی دومینیک پرسل)، یک ستاره‌ی سابق فیلم‌های اکشن است که به دلیل ظهور نسل جدیدی از بازیگران، به حاشیه رانده شده است. او برای بازگشت به دوران شهرت خود به ایتالیا سفر می‌کند تا با همکاری یک کارگردان ایتالیایی ناموفق، فیلمی هنری و نوآورانه بسازد. اما در طی فرآیند تولید این فیلم، با چالش‌های فرهنگی و مشکلات تولیدی روبرو می‌شود که منجر به ماجراجویی‌های خنده‌دار و اتفاقات غیرمنتظره‌ای می‌شود.
+۱۸
۲۰۲۴
محصول آمریکا، ایتالیا
فیلم Cassino in Ischia محصول کشور آمریکا - ایتالیا میباشد و در ژانر اکشن به کارگردانی Frank Ciota در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم بازگشت به اوج در ایسکیا بازیگرانی چون Dominic Purcell, Jennifer Mischiati, Miriam Candurro و... به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین تریلر از فیلم سینمایی "بازگشت به اوج در ایسکیا" منتشر شد.
تاریخ اکران در سینما اکتبر 2024
داستان درباره نیک کاسینو (با بازی دومینیک پرسل)، یک ستاره‌ی سابق فیلم‌های اکشن است که به دلیل ظهور نسل جدیدی از بازیگران، به حاشیه رانده شده است. او برای بازگشت به دوران شهرت خود به ایتالیا سفر می‌کند تا با همکاری یک کارگردان ایتالیایی ناموفق، فیلمی هنری و نوآورانه بسازد. اما در طی فرآیند تولید این فیلم، با چالش‌های فرهنگی و مشکلات تولیدی روبرو می‌شود که منجر به ماجراجویی‌های خنده‌دار و اتفاقات غیرمنتظره‌ای می‌شود.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳