راز دریاچه

راز دریاچه
راز دریاچه

راز دریاچه

۱۹
۱۰۰%
۲۰۲۴
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

راز دریاچه

Caddo Lake

۱۰۰%
تماشا
اولین تریلر از فیلم سینمایی "راز دریاچه" منتشر شد. تاریخ اکران در سینما اکتبر 2024 فیلم راز دریاچه داستانی مرموز و دلهره‌آور است که در اطراف یک دریاچه در ایالت تگزاس می‌گذرد. وقتی دختری جوان به شکلی مرموز در این دریاچه غرق می‌شود، این اتفاق خانواده‌اش را به شک وادار می‌کند. به مرور زمان، پدر و مادر او با رازهای تاریک و پنهانی که به دریاچه و گذشته‌ی این مکان مرتبط است، مواجه می‌شوند.
+۱۳
۲۰۲۴
محصول آمریکا
فیلم Caddo Lake محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر درام, ترسناک, معمایی به کارگردانی Logan George Celine Held در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم راز دریاچه بازیگرانی چون Eliza Scanlen, Dylan O'Brien, Diana Hopper و... به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین تریلر از فیلم سینمایی "راز دریاچه" منتشر شد.
تاریخ اکران در سینما اکتبر 2024
فیلم راز دریاچه داستانی مرموز و دلهره‌آور است که در اطراف یک دریاچه در ایالت تگزاس می‌گذرد. وقتی دختری جوان به شکلی مرموز در این دریاچه غرق می‌شود، این اتفاق خانواده‌اش را به شک وادار می‌کند. به مرور زمان، پدر و مادر او با رازهای تاریک و پنهانی که به دریاچه و گذشته‌ی این مکان مرتبط است، مواجه می‌شوند.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳