مادر گرگ‌ نما

مادر گرگ‌ نما
مادر گرگ‌ نما

مادر گرگ‌ نما

۲۱
۷۶%
۲۰۲۴
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

مادر گرگ‌ نما

Nightbitch

۷۶%
تماشا
اولین تریلر از فیلم سینمایی "مادر گرگ‌ نما" منتشر شد. تاریخ اکران در سینما دسامبر 2024 فیلم مادر گرگ‌ نما بر اساس رمانی به همین نام اثر "ریچل یودر" ساخته شده و داستان زنی را روایت می‌کند که پس از تبدیل شدن به مادر، تغییرات عجیبی را در خود احساس می‌کند. شخصیت اصلی، مادری است که قبلاً یک هنرمند بوده و اکنون به خاطر مراقبت از پسر خردسالش از حرفه‌اش فاصله گرفته است. او به تدریج احساس می‌کند که شب‌ها در حال تبدیل شدن به موجودی شبیه به یک گرگ است.
+۱۸
۲۰۲۴
محصول آمریکا
فیلم Nightbitch محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر کمدی, درام, ترسناک به کارگردانی Marielle Heller در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم مادر گرگ‌ نما بازیگرانی چون Amy Adams, Scoot McNairy, Mary Holland, Kerry O'Malley و... به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین تریلر از فیلم سینمایی "مادر گرگ‌ نما" منتشر شد.
تاریخ اکران در سینما دسامبر 2024
فیلم مادر گرگ‌ نما بر اساس رمانی به همین نام اثر "ریچل یودر" ساخته شده و داستان زنی را روایت می‌کند که پس از تبدیل شدن به مادر، تغییرات عجیبی را در خود احساس می‌کند. شخصیت اصلی، مادری است که قبلاً یک هنرمند بوده و اکنون به خاطر مراقبت از پسر خردسالش از حرفه‌اش فاصله گرفته است. او به تدریج احساس می‌کند که شب‌ها در حال تبدیل شدن به موجودی شبیه به یک گرگ است. 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳