لبخند ۲

لبخند ۲
لبخند ۲

لبخند ۲

۶۲
۹۴%
۲۰۲۴
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

لبخند ۲

Smile 2

۹۴%
تماشا
اولین تریلر از قسمت دوم فیلم سینمایی "لبخند 2" منتشر شد. تاریخ اکران در سینما اکتبر 2024 داستان فیلم سینمایی لبخند 2 حول محور نفرینی می‌چرخد که از طریق یک پدیده مرموز به افراد منتقل می‌شود. این نفرین باعث می‌شود که افراد به شکل غیرطبیعی لبخند بزنند و دچار ترس و وحشت فراوان شوند. کسانی که به این نفرین گرفتار می‌شوند، تحت فشار روحی شدید قرار گرفته و به مرور دچار فروپاشی روانی می‌شوند.
+۱۸
۲۰۲۴
محصول آمریکا
فیلم Smile ۲ محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر ترسناک, معمایی, هیجان انگیز به کارگردانی Parker Finn در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم لبخند 2 بازیگرانی چون Kyle Gallner, Naomi Scott, Drew Barrymore, Rosemarie DeWitt و... به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین تریلر از قسمت دوم فیلم سینمایی "لبخند 2" منتشر شد.
تاریخ اکران در سینما اکتبر 2024
داستان فیلم سینمایی لبخند 2 حول محور نفرینی می‌چرخد که از طریق یک پدیده مرموز به افراد منتقل می‌شود. این نفرین باعث می‌شود که افراد به شکل غیرطبیعی لبخند بزنند و دچار ترس و وحشت فراوان شوند. کسانی که به این نفرین گرفتار می‌شوند، تحت فشار روحی شدید قرار گرفته و به مرور دچار فروپاشی روانی می‌شوند.
 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳