گوبلز و پیشوا

گوبلز و پیشوا
گوبلز و پیشوا

گوبلز و پیشوا

۱۸
۱۰۰%
۲۰۲۴
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: Germany، Slovakia

گوبلز و پیشوا

Goebbels and the Führer

۱۰۰%
تماشا
اولین تریلر از فیلم سینمایی "گوبلز و پیشوا" منتشر شد. تاریخ اکران در سینما سپتامبر 2024 این فیلم به رابطه میان یوزف گوبلز، وزیر تبلیغات آلمان نازی، و آدولف هیتلر، رهبر حزب نازی، در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم می‌پردازد. داستان فیلم بر اساس حوادث تاریخی و روابط پیچیده میان این دو شخصیت ساخته شده است. در این فیلم، گوبلز به عنوان یکی از وفادارترین افراد به هیتلر، تلاش می‌کند از طریق تبلیغات و رسانه‌ها، روحیه مردم آلمان را در برابر شکست‌های پیاپی نظامی حفظ کند. او به شکلی بی‌پروا به دفاع از ایدئولوژی نازی می‌پردازد، اما با پیشروی نیروهای متفقین و فروپاشی نازیسم، گوبلز نیز با حقیقتی تلخ مواجه می‌شود.
+۱۸
۲۰۲۴
محصول Germany، Slovakia
فیلم Goebbels and the Führer محصول کشور Germany - Slovakia میباشد و در ژانر درام, تاریخی به کارگردانی Joachim Lang در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم گوبلز و پیشوا بازیگرانی چون Robert Stadlober, Fritz Karl, Franziska Weisz و... به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین تریلر از فیلم سینمایی "گوبلز و پیشوا" منتشر شد.
تاریخ اکران در سینما سپتامبر 2024
این فیلم به رابطه میان یوزف گوبلز، وزیر تبلیغات آلمان نازی، و آدولف هیتلر، رهبر حزب نازی، در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم می‌پردازد. داستان فیلم بر اساس حوادث تاریخی و روابط پیچیده میان این دو شخصیت ساخته شده است. در این فیلم، گوبلز به عنوان یکی از وفادارترین افراد به هیتلر، تلاش می‌کند از طریق تبلیغات و رسانه‌ها، روحیه مردم آلمان را در برابر شکست‌های پیاپی نظامی حفظ کند. او به شکلی بی‌پروا به دفاع از ایدئولوژی نازی می‌پردازد، اما با پیشروی نیروهای متفقین و فروپاشی نازیسم، گوبلز نیز با حقیقتی تلخ مواجه می‌شود. 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳