بیگانه: رومولوس

بیگانه: رومولوس
بیگانه: رومولوس

بیگانه: رومولوس

7.5
۵۶۳
۸۴%
۲۰۲۴
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: آمریکا، انگلستان، Hungary، Australia، New Zealand، Canada

بیگانه: رومولوس

Alien: Romulus

دوبله اختصاصی
۸۴%
تماشا
توجه : این نسخه از فیلم، کیفیت اصلی و نهایی فیلم نمی باشد و به درخواست کاربران و احترام به این عزیزان منتشر شده است. این سامانه تماشای این نسخه از فیلم را توصیه نمیکند و پیشنهاد میشود تا انتشار نسخه با کیفیت فیلم صبر فرمایید. فیلم Alien: Romulus فصل جدیدی از مجموعه ترسناک و علمی-تخیلی Alien را به تصویر می‌کشد که در دنیایی دورافتاده و خصمانه اتفاق می‌افتد. داستان این فیلم درباره گروهی از مستعمره‌نشینان جوان است که در یک سیاره دورافتاده گیر افتاده‌اند و به زودی متوجه می‌شوند که تنها نیستند. آنها باید برای بقا با زینومورف‌ها، شکارچیان باستانی و بی‌رحمی که هر حرکتشان را دنبال می‌کنند، مقابله کنند. به کارگردانی فده آلوارز، که به خاطر سبک وحشت‌آور خود شناخته شده است، Alien: Romulus با صحنه‌های تعلیق‌آور و برخوردهای هولناک، لایه‌های جدیدی به این سریال محبوب افزوده و آن را به تماشایی ضروری برای طرفداران قدیمی و تازه‌واردان تبدیل می‌کند.
+۱۸
۲۰۲۴
محصول آمریکا، انگلستان
فیلم Alien: Romulus محصول کشور آمریکا - انگلستان - Hungary - Australia - New Zealand - Canada میباشد و در ژانر ترسناک, علمی تخیلی, هیجان انگیز به کارگردانی Fede Alvarez در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم بیگانه: رومولوس بازیگرانی چون Archie Renaux, Aileen Wu, Ian Holm, David Jonsson, Isabela Merced, Trevor Newlin, Robert Bobroczkyi, Daniel Betts, Cailee Spaeny, Spike Fearn, Rosie Ede و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توجه : این نسخه از فیلم، کیفیت اصلی و نهایی فیلم نمی باشد و به درخواست کاربران و احترام به این عزیزان منتشر شده است. این سامانه تماشای این نسخه از فیلم را توصیه نمیکند و پیشنهاد میشود تا انتشار نسخه با کیفیت فیلم صبر فرمایید.

فیلم Alien: Romulus فصل جدیدی از مجموعه ترسناک و علمی-تخیلی Alien را به تصویر می‌کشد که در دنیایی دورافتاده و خصمانه اتفاق می‌افتد. داستان این فیلم درباره گروهی از مستعمره‌نشینان جوان است که در یک سیاره دورافتاده گیر افتاده‌اند و به زودی متوجه می‌شوند که تنها نیستند. آنها باید برای بقا با زینومورف‌ها، شکارچیان باستانی و بی‌رحمی که هر حرکتشان را دنبال می‌کنند، مقابله کنند. به کارگردانی فده آلوارز، که به خاطر سبک وحشت‌آور خود شناخته شده است، Alien: Romulus با صحنه‌های تعلیق‌آور و برخوردهای هولناک، لایه‌های جدیدی به این سریال محبوب افزوده و آن را به تماشایی ضروری برای طرفداران قدیمی و تازه‌واردان تبدیل می‌کند.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، تماشای فیلم رها شده را از دست ندهید.

 

 
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳