پسر جهنمی: کروکدمن

پسر جهنمی: کروکدمن
پسر جهنمی: کروکدمن

پسر جهنمی: کروکدمن

4.7
۱۰۰۸
۶۹%
۲۰۲۴
دوبله اختصاصی
اکشن ، ترسناک ، زیرنویس فارسی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: آمریکا، انگلستان، آلمان، Bulgaria

پسر جهنمی: کروکدمن

Hellboy: The Crooked Man

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۶۹%
تماشا
ماموریت جدید پسر جهنمی! داستان فیلم درباره یک ماموریت جدید پسر جهنمی است. او به همراه یک مامور B.P.R.D. (سازمان تحقیق و دفاع فراطبیعی) به مناطق روستایی و دورافتاده‌ای در آپالاچی می‌رود. در آنجا، آن‌ها با یک جادوگر قدیمی به نام مرد کج مواجه می‌شوند که با قدرت‌های تاریک خود ساکنان منطقه را تحت تاثیر قرار داده است. هل‌بوی و همکارش باید با این موجود قدرتمند و مرموز مقابله کنند و رازهای گذشته تاریک این منطقه را فاش کنند تا بتوانند به ماموریت خود پایان دهند و شرارت را از بین ببرند.
اکشن ، ترسناک ، زیرنویس فارسی
+۱۸
۲۰۲۴
محصول آمریکا، انگلستان
فیلم Hellboy: The Crooked Man محصول کشور آمریکا - انگلستان - آلمان - Bulgaria میباشد و در ژانر اکشن, ترسناک به کارگردانی Brian Taylor در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم پسر جهنمی: کروکدمن بازیگرانی چون Jack Kesy, Jefferson White, Leah McNamara, Joseph Marcell, Adeline Rudolph و... به ایفای نقش پرداخته اند.

ماموریت جدید پسر جهنمی!

داستان فیلم درباره یک ماموریت جدید پسر جهنمی است. او به همراه یک مامور B.P.R.D. (سازمان تحقیق و دفاع فراطبیعی) به مناطق روستایی و دورافتاده‌ای در آپالاچی می‌رود. در آنجا، آن‌ها با یک جادوگر قدیمی به نام مرد کج مواجه می‌شوند که با قدرت‌های تاریک خود ساکنان منطقه را تحت تاثیر قرار داده است. هل‌بوی و همکارش باید با این موجود قدرتمند و مرموز مقابله کنند و رازهای گذشته تاریک این منطقه را فاش کنند تا بتوانند به ماموریت خود پایان دهند و شرارت را از بین ببرند.

اگر از تماشای فیلم‌های اکشن لذت می‌برید، تماشای فیلم پسر جهنمی 2: ارتش طلایی
را از دست ندهید.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳