نوادگان: ظهور رد

نوادگان: ظهور رد
نوادگان: ظهور رد

نوادگان: ظهور رد

4.6
۷۹۳
۸۹%
۲۰۲۴
دوبله اختصاصی
اکشن ، ماجراجویی ، خانوادگی ، زیرنویس فارسی
مناسب برای بالای ۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

نوادگان: ظهور رد

Descendants: The Rise of Red

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۸۹%
تماشا
داستان فیلم نوادگان: ظهور رد در مورد دختر ملکه قلب‌ها، رد و دختر سیندرلا، کلوئی می‌باشد که برای جلوگیری از یک کودتای قریب‌الوقوع، به کمک یک ساعت جادویی در زمان به عقب سفر کرده تا جلوی رویدادی را که عواقب شومی به همراه دارد را بگیرند اما… نوادگان: ظهور رد داستانی است درباره قدرت دوستی، وفاداری و انتخاب‌های اخلاقی، که نشان می‌دهد حتی در تاریک‌ترین لحظات، نور امید و خوبی می‌تواند راهی به سوی پیروزی بیابد. این فیلم با صحنه‌های پر از اکشن و جلوه‌های ویژه بی‌نظیر، مخاطبان را به دنیایی جادویی و پر از ماجراجویی می‌برد.
اکشن ، ماجراجویی ، خانوادگی ، زیرنویس فارسی
۲۰۲۴
محصول آمریکا
فیلم Descendants: The Rise of Red محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, ماجراجویی, خانوادگی به کارگردانی Jennifer Phang در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم نوادگان: ظهور رد بازیگرانی چون China Anne McClain, Rita Ora, Dara Reneé, Kylie Cantrall, Malia Baker, Brandy Norwood و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم نوادگان: ظهور رد در مورد دختر ملکه قلب‌ها، رد و دختر سیندرلا، کلوئی می‌باشد که برای جلوگیری از یک کودتای قریب‌الوقوع، به کمک یک ساعت جادویی در زمان به عقب سفر کرده تا جلوی رویدادی را که عواقب شومی به همراه دارد را بگیرند اما…
نوادگان: ظهور رد داستانی است درباره قدرت دوستی، وفاداری و انتخاب‌های اخلاقی، که نشان می‌دهد حتی در تاریک‌ترین لحظات، نور امید و خوبی می‌تواند راهی به سوی پیروزی بیابد. این فیلم با صحنه‌های پر از اکشن و جلوه‌های ویژه بی‌نظیر، مخاطبان را به دنیایی جادویی و پر از ماجراجویی می‌برد.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، تماشای فیلم شب نشینی را از دست ندهید. 

 

 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳