مرا به ماه ببر

مرا به ماه ببر
مرا به ماه ببر

مرا به ماه ببر

6.8
۳۷۸
۸۹%
۲۰۲۴
دوبله اختصاصی
کمدی ، رمانتیک ، زیرنویس فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا، انگلستان

مرا به ماه ببر

Fly Me to the Moon

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۸۹%
تماشای فیلم
داستان فیلم در پس‌زمینه ماموریت تاریخی آپولو 11 ناسا برای فرستادن انسان به ماه رخ می‌دهد. کیلی جونز (با بازی جوهانسون)، یک متخصص بازاریابی، به ناسا آورده می‌شود تا تصویر عمومی این سازمان را بهبود بخشد. در این میان، او با مدیر پرتاب، کول دیویس (با بازی تیتوم) که از قبل با چالش‌های زیادی روبرو است، درگیر می‌شود. هنگامی که کاخ سفید ماموریت را بیش از حد مهم می‌داند که نباید شکست بخورد، اوضاع پیچیده‌تر می‌شود و ...
کمدی ، رمانتیک ، زیرنویس فارسی
+۱۳
۲۰۲۴
محصول آمریکا، انگلستان
فیلم Fly Me to the Moon محصول کشور آمریکا - انگلستان میباشد و در ژانر کمدی, رمانتیک به کارگردانی Greg Berlanti در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم مرا به ماه ببر بازیگرانی چون Channing Tatum, Scarlett Johansson, Woody Harrelson و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم مرا به ماه ببر یک کمدی-درام رمانتیک است که در دهه 1960 و در فضای مسابقه فضایی میان آمریکا و شوروی جریان دارد. کارگردانی این فیلم توسط گرگ برلانتی انجام شده است. داستان فیلم درباره کلی جونز است که یک متخصص بازاریابی زرنگ و حیله‌گر است و توسط ناسا استخدام می‌شود تا تصویر عمومی این سازمان را پیش از مأموریت آپولو 11 بهبود بخشد. وظیفه او این است که هیجان عمومی را برای فرود روی ماه افزایش دهد، اما روش‌های غیرمعمول او با روش‌های سنتی کول دیویس، مدیر پرتاب ناسا، تضاد دارد. 5در حالی که آنها با فشارهای ناشی از مسابقه فضایی دست و پنجه نرم می‌کنند، یک رابطه عاشقانه میان کلی و کول شکل می‌گیرد، هرچند در ابتدا با همدیگر خصومت داشتند. فیلم عناصری از کمدی و طنز سیاسی را با درام تاریخی ترکیب می‌کند و به تنش‌های موجود بین واقعیت و دستکاری تصاویر در یک لحظه حساس از تاریخ آمریکا می‌پردازد. این فیلم در کل، درام تاریخی را با کمدی رمانتیک ترکیب می‌کند و به بررسی موضوعاتی چون حقیقت، فریب و رستگاری شخصی در یکی از مهم‌ترین وقایع قرن بیستم می‌پردازد.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، تماشای فیلم موش گیر را از دست ندهید.

 

 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳