ماجراجویی دینو بزرگ

ماجراجویی دینو بزرگ
ماجراجویی دینو بزرگ

ماجراجویی دینو بزرگ

4.8
۲۵
۵۶%
۲۰۲۳
دوبله فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

ماجراجویی دینو بزرگ

Blippi's Big Dino Adventure

دوبله فارسی
۵۶%
تماشای فیلم
هنگامی که بلیپی و میکا با جنگلبانی به نام آشر در مزرعه تیرکس روبرو می‌شوند، آشر از آن دو برای پیدا کردن تخم‌های گمشده دایناسور کمک می‌خواهد اما… فیلم ماجراجویی دینو بزرگ یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و آموزنده است که کودکان را به سفری پر از اکتشافات و شگفتی‌های دنیای دایناسورها می‌برد. بلیپی، شخصیت محبوب و پرانرژی کودکان، این بار تصمیم می‌گیرد تا به یک پارک دایناسوری سفر کند و از نزدیک با دایناسورها آشنا شود. این فیلم نه تنها یک تجربه سرگرم‌کننده است، بلکه به کودکان کمک می‌کند تا به طور غیرمستقیم و با لذت، علم و دانش خود را گسترش دهند. ماجراجویی دینو بزرگ با ترکیبی از آموزش و سرگرمی، کودکان را به دنیایی پر از اکتشاف و هیجان دعوت می‌کند و آنها را به تفکر و یادگیری بیشتر تشویق می‌کند.
+۱۳
۲۰۲۳
محصول آمریکا
فیلم Blippi's Big Dino Adventure محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر خانوادگی به کارگردانی Andrew Pagana در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم ماجراجویی دینو بزرگ بازیگرانی چون Clayton Grimm, Cashae Monya, Jett Automo و... به ایفای نقش پرداخته اند.

هنگامی که بلیپی و میکا با جنگلبانی به نام آشر در مزرعه تیرکس روبرو می‌شوند، آشر از آن دو برای پیدا کردن تخم‌های گمشده دایناسور کمک می‌خواهد اما…
فیلم ماجراجویی دینو بزرگ یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و آموزنده است که کودکان را به سفری پر از اکتشافات و شگفتی‌های دنیای دایناسورها می‌برد. بلیپی، شخصیت محبوب و پرانرژی کودکان، این بار تصمیم می‌گیرد تا به یک پارک دایناسوری سفر کند و از نزدیک با دایناسورها آشنا شود. این فیلم نه تنها یک تجربه سرگرم‌کننده است، بلکه به کودکان کمک می‌کند تا به طور غیرمستقیم و با لذت، علم و دانش خود را گسترش دهند. ماجراجویی دینو بزرگ با ترکیبی از آموزش و سرگرمی، کودکان را به دنیایی پر از اکتشاف و هیجان دعوت می‌کند و آنها را به تفکر و یادگیری بیشتر تشویق می‌کند.

اگر از تماشای فیلم‌های خانوادگی لذت می‌برید، تماشای فیلم کله شقی ‌های تابستان را از دست ندهید. 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳