آکادمی آقای کلکس

آکادمی آقای کلکس
آکادمی آقای کلکس

آکادمی آقای کلکس

4.6
۹۱
۸۹%
۲۰۲۳
فانتزی ، زیرنویس فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: لهستان

آکادمی آقای کلکس

Kleks Academy

زیرنویس فارسی
۸۹%
تماشا
داستان فیلم در یک مدرسه‌ی عجیب و غریب به نام آکادمی آقای کلکس اتفاق می‌افتد. این مدرسه مخصوص دانش‌آموزانی است که استعدادهای خاص و منحصر به فردی دارند. سحر و جادوی وارونه داستان با ورود یک دانش‌آموز جدید به نام جک به مدرسه آغاز می‌شود. جک یک نوجوان عادی به نظر می‌رسد، اما به زودی متوجه می‌شود که آکادمی آقای کلکس مکانی عادی نیست. هر کدام از دانش‌آموزان این مدرسه توانایی‌های خاصی دارند، از قدرت‌های فراطبیعی گرفته تا مهارت‌های فنی و علمی بی‌نظیر.
فانتزی ، زیرنویس فارسی
+۱۳
۲۰۲۳
محصول لهستان
فیلم Kleks Academy محصول کشور لهستان میباشد و در ژانر فانتزی به کارگردانی Maciej Kawulski در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم آکادمی آقای کلکس بازیگرانی چون Tomasz Kot, Antonina Litwiniak, Piotr Fronczewski و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم در یک مدرسه‌ی عجیب و غریب به نام آکادمی آقای کلکس اتفاق می‌افتد. این مدرسه مخصوص دانش‌آموزانی است که استعدادهای خاص و منحصر به فردی دارند. داستان با ورود یک دانش‌آموز جدید به نام جک به مدرسه آغاز می‌شود. جک یک نوجوان عادی به نظر می‌رسد، اما به زودی متوجه می‌شود که آکادمی آقای کلکس مکانی عادی نیست. هر کدام از دانش‌آموزان این مدرسه توانایی‌های خاصی دارند، از قدرت‌های فراطبیعی گرفته تا مهارت‌های فنی و علمی بی‌نظیر.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳