کشتن

کشتن
کشتن

کشتن

8
۱۸۴۹
۹۳%
۲۰۲۳
دوبله اختصاصی
اکشن ، جنایی ، درام ، زیرنویس فارسی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: هند، آمریکا

کشتن

Kill

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۹۳%
تماشا
وقتی کماندوی ارتش، آمریت، متوجه می‌شود که عشق زندگی‌اش تولیکا، بر خلاف میلش نامزد کرده است، در تلاشی جسورانه سوار قطاری به مقصد دهلی‌نو می‌شود تا این ازدواج ترتیب داده شده را متوقف کند. اما زمانی که گروهی از خلافکاران خطرناک به رهبری فانی، مسافران بی‌گناه قطار را به وحشت می‌اندازند، آمریت وارد یک مبارزه مرگبار برای نجات مسافران می‌شود و….
اکشن ، جنایی ، درام ، زیرنویس فارسی
+۱۸
۲۰۲۳
محصول هند، آمریکا
فیلم Kill محصول کشور هند - آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, جنایی, درام به کارگردانی Nikhil Nagesh Bhat در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم کشتن بازیگرانی چون Lakshya, Raghav Juyal, Tanya Maniktala و... به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم یک اکشن هیجان‌انگیز هندی-آمریکایی است که در یک قطار به سمت دهلی نو جریان دارد. داستان این فیلم درباره آمریت، یک کماندو از نیروی امنیت ملی هند است که متوجه می‌شود عشق حقیقی‌اش، تولیکا (با بازی تانیا مانیکتالا)، به اجبار به یک ازدواج سنتی متعهد شده است. او تصمیم می‌گیرد تا با سوار شدن به قطار و جلوگیری از این ازدواج، تولیکا را نجات دهد. در حین سفر، قطار توسط گروهی از دزدان مسلح تسخیر می‌شود و آمریت به همراه دوستش، ویریش، باید با این گروه مبارزه کند تا نه تنها جان خود بلکه جان سایر مسافران را نجات دهد. فیلم پر از صحنه‌های اکشن و مبارزات خشونت‌آمیز است و با توجه به فضای محدود قطار، تنش زیادی در طول داستان وجود دارد. این فیلم به خاطر طراحی بی‌نظیر صحنه‌های مبارزه و خشونت تصویری مورد توجه قرار گرفته است و نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، تماشای فیلم سلاح را از دست ندهید.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳