سایرن

سایرن
سایرن

سایرن

6.4
۷۱۱
۹۳%
۲۰۲۴
دوبله اختصاصی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: هند

سایرن

Siren

دوبله اختصاصی
۹۳%
تماشا
این فیلم اکشن و هیجان انگیزاست که با ترکیب عناصر معمایی و وحشت، داستانی پر از تعلیق و دلهره را به تصویر می‌کشد. این فیلم با بازیگران برجسته و کارگردانی ماهر، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند. فیلم حول محور یک راننده آمبولانس می‌چرخد که 14 سال پیش به حبس ابد محکوم شده. اکنون در دوران عفو مشروطش، در پی انتقام از کسانی است که زندگی‌اش را نابود کردند. او با نقشه‌ای دقیق و حساب‌شده، تلاش می‌کند تا عدالت را به شیوه خود اجرا کند و کسانی که مسئول سقوطش بودند را مجازات کند.
+۱۸
۲۰۲۴
محصول هند
فیلم Siren محصول کشور هند میباشد و در ژانر اکشن, جنایی, هیجان انگیز به کارگردانی Anthony Bhagyaraj در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم سایرن بازیگرانی چون Samuthirakani, Keerthy Suresh, Anupama Parameswaran و... به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم اکشن و هیجان انگیزاست که با ترکیب عناصر معمایی و وحشت، داستانی پر از تعلیق و دلهره را به تصویر می‌کشد. این فیلم با بازیگران برجسته و کارگردانی ماهر، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند. فیلم حول محور یک راننده آمبولانس می‌چرخد که 14 سال پیش به حبس ابد محکوم شده. اکنون در دوران عفو مشروطش، در پی انتقام از کسانی است که زندگی‌اش را نابود کردند. او با نقشه‌ای دقیق و حساب‌شده، تلاش می‌کند تا عدالت را به شیوه خود اجرا کند و کسانی که مسئول سقوطش بودند را مجازات کند.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، تماشای فیلم جنگجو را از دست ندهید.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳