ونوم ۳: آخرین رقص

ونوم ۳: آخرین رقص
ونوم ۳: آخرین رقص

ونوم ۳: آخرین رقص

۱۲۰۴
۹۶%
۲۰۲۴
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: آمریکا، انگلستان، Mexico

ونوم ۳: آخرین رقص

Venom: The Last Dance

۹۶%
تماشا
اولین تریلر از فیلم سینمایی "ونوم 3: آخرین رقص" منتشر شد. تاریخ اکران در سینما اکتبر 2024 این فیلم داستان زندگی پیچیده و پرچالش ادی براک را دنبال می‌کند. ادی، روزنامه‌نگار تحقیقی سابق، پس از ترکیب شدن با همزیست بیگانه‌ای به نام ونوم، به یک ضدقهرمان تبدیل شده است. در این فیلم، ادی و ونوم با تهدیدی جدید و مرگبار روبرو می‌شوند که نه تنها ادی و نزدیکانش، بلکه تمام شهر را در خطر قرار می‌دهد. این دشمن جدید دارای قدرت‌های فراانسانی و نیتی شیطانی است. قصد دارد با ایجاد هرج و مرج و ویرانی، به اهداف شوم خود دست یابد و تسلط خود را بر شهر و مردم آن تثبیت کند. با صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز، جلوه‌های ویژه پیشرفته و داستانی پر از پیچ و تاب، مخاطبان را در تمام مدت به خود جذب می‌کند. این فیلم ترکیبی از ترس، اکشن، و درام است که تجربه‌ای متفاوت و جذاب را برای طرفداران ژانر ابرقهرمانی و علمی تخیلی فراهم می‌کند.
+۱۸
۲۰۲۴
محصول آمریکا، انگلستان
فیلم Venom: The Last Dance محصول کشور آمریکا - انگلستان - Mexico میباشد و در ژانر اکشن, ماجراجویی, علمی تخیلی به کارگردانی Kelly Marcel در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم ونوم 3: آخرین رقص بازیگرانی چون Tom Hardy, Alanna Ubach, Rhys Ifans, Juno Temple و... به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین تریلر از فیلم سینمایی "ونوم 3: آخرین رقص" منتشر شد.


تاریخ اکران در سینما اکتبر 2024

این فیلم داستان زندگی پیچیده و پرچالش ادی براک را دنبال می‌کند. ادی، روزنامه‌نگار تحقیقی سابق، پس از ترکیب شدن با همزیست بیگانه‌ای به نام ونوم، به یک ضدقهرمان تبدیل شده است. در این فیلم، ادی و ونوم با تهدیدی جدید و مرگبار روبرو می‌شوند که نه تنها ادی و نزدیکانش، بلکه تمام شهر را در خطر قرار می‌دهد. این دشمن جدید دارای قدرت‌های فراانسانی و نیتی شیطانی است. قصد دارد با ایجاد هرج و مرج و ویرانی، به اهداف شوم خود دست یابد و تسلط خود را بر شهر و مردم آن تثبیت کند. با صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز، جلوه‌های ویژه پیشرفته و داستانی پر از پیچ و تاب، مخاطبان را در تمام مدت به خود جذب می‌کند. این فیلم ترکیبی از ترس، اکشن، و درام است که تجربه‌ای متفاوت و جذاب را برای طرفداران ژانر ابرقهرمانی و علمی تخیلی فراهم می‌کند.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، تماشای فیلم  پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد را از دست ندهید.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳