کنت مونت کریستو

کنت مونت کریستو
کنت مونت کریستو

کنت مونت کریستو

6.8
۱۱۰
۸۹%
۲۰۲۴
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: فرانسه

کنت مونت کریستو

The Count of Monte-Cristo

۸۹%
تماشا
اولین تریلر از فیلم سینمایی "کنت مونت کریستو" منتشر شد. تاریخ اکران در سینما ژوئن 2024 فیلم The Count of Monte-Cristo داستان ادوارد دنتیس، یک جوان و با استعداد است که به طور ناعادلانه به جرم خیانت به کشورش به زندان می‌افتد. در حالی که ادوارد در یک زندان بی‌رحم در جزیره اِف در حال گذراندن دوران محکومیت خود است، او با ابرهیم یک زندانی کهنه‌کار و ثروتمند، ملاقات می‌کند. ابرهیم به ادوارد نقشه‌ای برای فرار از زندان و یک گنجینه عظیم را افشا می‌کند. پس از فرار از زندان، ادوارد از گنجینه‌ای که ابرهیم به او داده بهره‌برداری می‌کند و به عنوان کنت مونت‌کریستو با هویتی جدید به جامعه بازمی‌گردد. او با استفاده از ثروت و قدرت جدیدش، نقشه‌های پیچیده‌ای را برای انتقام از کسانی که او را به ناحق به زندان انداخته‌اند، ترتیب می‌دهد. در این مسیر، کنت مونت‌کریستو به تدریج متوجه می‌شود که انتقام می‌تواند پیچیده‌تر از آنچه تصور می‌کرده باشد و با بحران‌های اخلاقی و احساسی مواجه می‌شود. او در تلاش است تا عدالت را برقرار کند و در عین حال خود را از جهنمی که در آن گرفتار شده نجات دهد. فیلم The Count of Monte-Cristo 2024 با تمرکز بر روی تعادل بین انتقام و رستگاری، به بررسی موضوعاتی مانند عدالت،فریب و عواقب انتقام می‌پردازد. این نسخه مدرن به روایت کلاسیک دوما با نگاهی تازه و جذاب پرداخته و تماشاگران را به سفری پر از هیجان و پیچیدگی دعوت می‌کند.
+۱۸
۲۰۲۴
محصول فرانسه
فیلم The Count of Monte-Cristo محصول کشور فرانسه میباشد و در ژانر اکشن, ماجراجویی, درام به کارگردانی Matthieu Delaporte Alexandre de La Patellière در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم کنت مونت کریستو بازیگرانی چون Pierfrancesco Favino, Pierre Niney, Anaïs Demoustier و... به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین تریلر از فیلم سینمایی "کنت مونت کریستو" منتشر شد.
تاریخ اکران در سینما ژوئن 2024

فیلم The Count of Monte-Cristo داستان ادوارد دنتیس، یک جوان و با استعداد است که به طور ناعادلانه به جرم خیانت به کشورش به زندان می‌افتد. در حالی که ادوارد در یک زندان بی‌رحم در جزیره اِف در حال گذراندن دوران محکومیت خود است، او با ابرهیم یک زندانی کهنه‌کار و ثروتمند، ملاقات می‌کند. ابرهیم به ادوارد نقشه‌ای برای فرار از زندان و یک گنجینه عظیم را افشا می‌کند. پس از فرار از زندان، ادوارد از گنجینه‌ای که ابرهیم به او داده بهره‌برداری می‌کند و به عنوان کنت مونت‌کریستو با هویتی جدید به جامعه بازمی‌گردد. او با استفاده از ثروت و قدرت جدیدش، نقشه‌های پیچیده‌ای را برای انتقام از کسانی که او را به ناحق به زندان انداخته‌اند، ترتیب می‌دهد. در این مسیر، کنت مونت‌کریستو به تدریج متوجه می‌شود که انتقام می‌تواند پیچیده‌تر از آنچه تصور می‌کرده باشد و با بحران‌های اخلاقی و احساسی مواجه می‌شود. او در تلاش است تا عدالت را برقرار کند و در عین حال خود را از جهنمی که در آن گرفتار شده نجات دهد. فیلم The Count of Monte-Cristo 2024 با تمرکز بر روی تعادل بین انتقام و رستگاری، به بررسی موضوعاتی مانند عدالت، فریب و عواقب انتقام می‌پردازد. این نسخه مدرن به روایت کلاسیک دوما با نگاهی تازه و جذاب پرداخته و تماشاگران را به سفری پر از هیجان و پیچیدگی دعوت می‌کند.

اگر از تماشای این فیلم‌های اکشن لذت بردید، تماشای فیلم باروت را از دست ندهید.

 
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳