بیتل‌ جوس بیتل‌ جوس

بیتل‌ جوس بیتل‌ جوس
بیتل‌ جوس بیتل‌ جوس

بیتل‌ جوس بیتل‌ جوس

7
۶۰۶
۸۹%
۲۰۲۴
دوبله اختصاصی
کمدی ، فانتزی ، ترسناک ، زیرنویس فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا، فرانسه

بیتل‌ جوس بیتل‌ جوس

Beetlejuice Beetlejuice

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۸۹%
تماشا
مونیکا بلوچی، درجستجوی اسرار خانوادگی! فیلم سینمایی بیتل‌ جوس بیتل‌ جوس ادامه‌ای بر فیلم کلاسیک "Beetlejuice" محصول 1988 است. داستان این فیلم کمدی با وقوع یک تراژدی خانوادگی شروع می‌شود که سه نسل از خانواده دیتز را به خانه‌شان در وینتر ریور بازمی‌گرداند. لیدیا، که هنوز از دست بیتلجوس (با بازی مایکل کیتون) رنج می‌برد، با مشکلات جدیدی روبرو می‌شود وقتی که دختر نوجوانش، آسترید، به طور اتفاقی در مدل مرموزی از شهر در اتاق زیر شیروانی، دروازه‌ای به جهان پس از مرگ را باز می‌کند.
کمدی ، فانتزی ، ترسناک ، زیرنویس فارسی
+۱۳
۲۰۲۴
محصول آمریکا، فرانسه
فیلم Beetlejuice Beetlejuice محصول کشور آمریکا - فرانسه میباشد و در ژانر کمدی, فانتزی, ترسناک به کارگردانی Tim Burton در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم بیتل‌ جوس بیتل‌ جوس بازیگرانی چون Michael Keaton, Winona Ryder, Catherine O'Hara, Jenna Ortega, Justin Theroux, Willem Dafoe, Monica Bellucci, Arthur Conti, Nick Kellington, Santiago Cabrera, Burn Gorman, Sami Slimane, Amy Nuttall, Mark Heenehan, Liv Spencer, Skylar Park, David Ayres, Sophie Holland و... به ایفای نقش پرداخته اند.

مونیکا بلوچی، درجستجوی اسرار خانوادگی!

فیلم سینمایی بیتل‌ جوس بیتل‌ جوس ادامه‌ای بر فیلم کلاسیک "Beetlejuice" محصول 1988 است. داستان این فیلم کمدی با وقوع یک تراژدی خانوادگی شروع می‌شود که سه نسل از خانواده دیتز را به خانه‌شان در وینتر ریور بازمی‌گرداند. لیدیا، که هنوز از دست بیتلجوس (با بازی مایکل کیتون) رنج می‌برد، با مشکلات جدیدی روبرو می‌شود وقتی که دختر نوجوانش، آسترید، به طور اتفاقی در مدل مرموزی از شهر در اتاق زیر شیروانی، دروازه‌ای به جهان پس از مرگ را باز می‌کند.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، تماشای فیلم بو ترسیده را از دست ندهید.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳