گردبادها

گردبادها
گردبادها

گردبادها

7.1
۹۱۳
۸۷%
۲۰۲۴
دوبله اختصاصی
اکشن ، ماجراجویی ، هیجان انگیز ، زیرنویس فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

گردبادها

Twisters

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۸۷%
تماشا
این فیلم دنباله‌ای بر فیلم گردباها در سال 1996 بوده و داستانی هیجان‌انگیز و اکشن درباره تعقیب طوفان‌های سهمگین را روایت می‌کند. در این فیلم، کیت کوپر، یک تعقیب‌کننده طوفان سابق است که اکنون در نیویورک به مطالعه الگوهای طوفان می‌پردازد. او توسط دوستش خاوی متقاعد می‌شود تا به دشت‌های باز بازگردد و یک سیستم ردیابی جدید را آزمایش کند. در آنجا با تایلر اوونز، ستاره محبوب رسانه‌های اجتماعی که ماجراجویی‌های تعقیب طوفان‌های خود را منتشر می‌کند، روبرو می‌شود. با شدت گرفتن فصل طوفان‌ها، پدیده‌های ترسناکی که تاکنون دیده نشده‌اند، آزاد می‌شوند و کیت، تایلر و تیم‌های رقیب آن‌ها در مسیر طوفان‌های متعدد که بر اوکلاهما مرکزی همگرا می‌شوند، قرار می‌گیرند و باید برای بقای خود مبارزه کنند.
اکشن ، ماجراجویی ، هیجان انگیز ، زیرنویس فارسی
+۱۳
۲۰۲۴
محصول آمریکا
فیلم Twisters محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, ماجراجویی, هیجان انگیز به کارگردانی Lee Isaac Chung در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم گردبادها بازیگرانی چون Glen Powell, Daisy Edgar-Jones, David Corenswet, Brandon Perea, Harry Hadden-Paton, Anthony Ramos, Tunde Adebimpe, David Born, Nik Dodani, Maura Tierney, Kiernan Shipka, Sasha Lane, Katy O'Brian, Daryl McCormack و... به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم گردباها در سال 1996 بوده و داستانی هیجان‌انگیز و اکشن درباره تعقیب طوفان‌های سهمگین را روایت می‌کند. در این فیلم، کیت کوپر، یک تعقیب‌کننده طوفان سابق است که اکنون در نیویورک به مطالعه الگوهای طوفان می‌پردازد. او توسط دوستش خاوی متقاعد می‌شود تا به دشت‌های باز بازگردد و یک سیستم ردیابی جدید را آزمایش کند. در آنجا با تایلر اوونز، ستاره محبوب رسانه‌های اجتماعی که ماجراجویی‌های تعقیب طوفان‌های خود را منتشر می‌کند، روبرو می‌شود. با شدت گرفتن فصل طوفان‌ها، پدیده‌های ترسناکی که تاکنون دیده نشده‌اند، آزاد می‌شوند و کیت، تایلر و تیم‌های رقیب آن‌ها در مسیر طوفان‌های متعدد که بر اوکلاهما مرکزی همگرا می‌شوند، قرار می‌گیرند و باید برای بقای خود مبارزه کنند.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، تماشای فیلم دکتر استرنج را از دست ندهید.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳