نگهبانان

نگهبانان
نگهبانان

نگهبانان

5.8
۷۳۴
۸۸%
۲۰۲۴
دوبله اختصاصی
فانتزی ، ترسناک ، معمایی ، زیرنویس فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: Ireland، آمریکا

نگهبانان

The Watchers

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۸۸%
تماشای فیلم
نگهبانان یک فیلم هیجان‌انگیز و فانتزی با فضایی دلهره‌آور و داستانی پرتعلیق، مخاطبان را به دنیایی پر از راز و رمز می‌برد. این فیلم با بازیگران برجسته و کارگردانی قوی، به یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال تبدیل شده است. داستان فیلم حول محور زن جوانی به نام مینا می‌چرخد که به دنبال یک زندگی آرام و جدید به یک روستای دورافتاده و زیبا در ایرلند نقل مکان می‌کند. مینا امیدوار است که با این تغییر، از گذشته پرتنش و مشکلاتش فاصله بگیرد و آرامش پیدا کند. با گذشت زمان، مینا متوجه اتفاقات عجیب و غیرقابل توضیحی در اطراف خانه جدیدش می‌شود. او حس می‌کند که دائماً تحت نظر است و افراد ناشناس او را تعقیب می‌کنند. احساس ناامنی و ترس بر زندگی او سایه می‌اندازد و او تصمیم می‌گیرد که علت این اتفاقات را کشف کند... این فیلم با تمرکز بر شجاعت و تلاش برای کشف حقیقت، به یکی از بهترین تریلرهای سال تبدیل شده است.
فانتزی ، ترسناک ، معمایی ، زیرنویس فارسی
+۱۳
۲۰۲۴
محصول Ireland، آمریکا
فیلم The Watchers محصول کشور Ireland - آمریکا میباشد و در ژانر فانتزی, ترسناک, معمایی به کارگردانی Ishana Shyamalan در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم نگهبانان بازیگرانی چون John Lynch, Olwen Fouéré, Dakota Fanning, Anthony Morris, Joel Figueroa, Alistair Brammer, Hannah Howland, Georgina Campbell, Oliver Finnegan, Kya Brame, Jim Tighe, Shane O'Regan, Siobhan Hewlett و... به ایفای نقش پرداخته اند.

نگهبانان یک فیلم هیجان‌انگیز و فانتزی با فضایی دلهره‌آور و داستانی پرتعلیق، مخاطبان را به دنیایی پر از راز و رمز می‌برد. این فیلم با بازیگران برجسته و کارگردانی قوی، به یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال تبدیل شده است. داستان فیلم حول محور زن جوانی به نام مینا می‌چرخد که به دنبال یک زندگی آرام و جدید به یک روستای دورافتاده و زیبا در ایرلند نقل مکان می‌کند. مینا امیدوار است که با این تغییر، از گذشته پرتنش و مشکلاتش فاصله بگیرد و آرامش پیدا کند. با گذشت زمان، مینا متوجه اتفاقات عجیب و غیرقابل توضیحی در اطراف خانه جدیدش می‌شود. او حس می‌کند که دائماً تحت نظر است و افراد ناشناس او را تعقیب می‌کنند. احساس ناامنی و ترس بر زندگی او سایه می‌اندازد و او تصمیم می‌گیرد که علت این اتفاقات را کشف کند...
این فیلم با تمرکز بر شجاعت و تلاش برای کشف حقیقت، به یکی از بهترین تریلرهای سال تبدیل شده است.
اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، تماشای فیلم دامپیر را از دست ندهید.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳