دوست خیالی

دوست خیالی
دوست خیالی

دوست خیالی

6.7
۱۰۰۶
۸۹%
۲۰۲۴
دوبله اختصاصی
پویا نمایی ، کمدی ، درام ، زیرنویس فارسی
مناسب برای بالای ۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا، کانادا

دوست خیالی

IF

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۸۹%
تماشای فیلم
در این فیلم ما با دنیای خیالی و شخصیت‌هایی غیرواقعی آشنا می‌شویم. این شخصیت‌ها موجوداتی خیالی هستند که توسط کودکان خلق می‌شوند و همراه آن‌ها رشد می‌کنند. داستان اصلی حول محور دختر جوانی می‌چرخد که در ماجراجویی‌های فانتزی واقع می‌شود و به کمک این شخصیت‌های خیالی، چالش‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد. فیلم با وجود جلوه‌های ویژه جذاب، به دلیل نبود جذابیت و شخصیت‌پردازی قوی در میان شخصیت‌ها، از نظر برخی منتقدین کمتر موفق عمل کرده است. جان کرازینسکی تلاش کرده با ایجاد صحنه‌های کمدی و خلاقانه، توجه تماشاگران را جلب کند، اما گاهی اوقات داستان کمی مبهم و ناپیوسته جلوه می‌کند.
پویا نمایی ، کمدی ، درام ، زیرنویس فارسی
۲۰۲۴
محصول آمریکا، کانادا
فیلم IF محصول کشور آمریکا - کانادا میباشد و در ژانر پویا نمایی, کمدی, درام به کارگردانی John Krasinski در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم دوست خیالی بازیگرانی چون Louis Gossett Jr., Ryan Reynolds, Steve Carell, Fiona Shaw, George Clooney, Liza Colón-Zayas, Alan Kim, Phoebe Waller-Bridge, Matthew Rhys, Matt Damon, Emily Blunt, John Krasinski و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در این فیلم ما با دنیای خیالی و شخصیت‌هایی غیرواقعی آشنا می‌شویم. این شخصیت‌ها موجوداتی خیالی هستند که توسط کودکان خلق می‌شوند و همراه آن‌ها رشد می‌کنند. داستان اصلی حول محور دختر جوانی می‌چرخد که در ماجراجویی‌های فانتزی واقع می‌شود و به کمک این شخصیت‌های خیالی، چالش‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد. فیلم با وجود جلوه‌های ویژه جذاب، به دلیل نبود جذابیت و شخصیت‌پردازی قوی در میان شخصیت‌ها، از نظر+0 برخی منتقدین کمتر موفق عمل کرده است. جان کرازینسکی تلاش کرده با ایجاد صحنه‌های کمدی و خلاقانه، توجه تماشاگران را جلب کند، اما گاهی اوقات داستان کمی مبهم و ناپیوسته جلوه می‌کند.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، تماشای فیلم لایل، لایل، کروکودیل را از دست ندهید. 

 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳