ابیگیل

ابیگیل
ابیگیل

ابیگیل

7.1
۸۷۹
۸۷%
۲۰۲۴
دوبله اختصاصی
ترسناک ، هیجان انگیز ، زیرنویس فارسی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: آمریکا، Ireland، Canada

ابیگیل

Abigail

دوبله اختصاصی
زیرنویس فارسی
۸۷%
تماشا
توجه: این فیلم حاوی صحنه های خشونت آمیز است و تماشای آن به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود. داستان فیلم درباره گروهی از جنایتکاران است که دختر جوانی به نام ابیگیل را می‌ربایند. ابیگیل که به ظاهر یک دختر 12 ساله است، در واقع یک موجود قدرتمند با گذشته‌ای مرموز است. آن‌ها امیدوارند با نگهداری از او در یک شب، به یک مبلغ قابل توجه دست یابند، اما به زودی متوجه می‌شوند که این کار به هیچ وجه ساده نخواهد بود. در طول شب، اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد و جنایتکاران به تدریج درمی‌یابند که ابیگیل چیزی بیش از یک دختر معمولی است. تنش‌ها افزایش می‌یابد و بقا برای آن‌ها دشوارتر می‌شود. فیلم با فضاسازی خاص و صحنه‌های ترسناک خود، تجربه‌ای دلهره‌آور و هیجان‌انگیز را برای مخاطبان فراهم می‌کند.
ترسناک ، هیجان انگیز ، زیرنویس فارسی
+۱۸
۲۰۲۴
محصول آمریکا، Ireland
فیلم Abigail محصول کشور آمریکا - Ireland - Canada میباشد و در ژانر ترسناک, هیجان انگیز به کارگردانی Matt Bettinelli-Olpin Tyler Gillett در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم ابیگیل بازیگرانی چون Dan Stevens, Melissa Barrera, Alisha Weir و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توجه: این فیلم حاوی صحنه های خشونت آمیز است و تماشای آن به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.
داستان فیلم درباره گروهی از جنایتکاران است که دختر جوانی به نام ابیگیل را می‌ربایند. ابیگیل که به ظاهر یک دختر 12 ساله است، در واقع یک موجود قدرتمند با گذشته‌ای مرموز است. آن‌ها امیدوارند با نگهداری از او در یک شب، به یک مبلغ قابل توجه دست یابند، اما به زودی متوجه می‌شوند که این کار به هیچ وجه ساده نخواهد بود. در طول شب، اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد و جنایتکاران به تدریج درمی‌یابند که ابیگیل چیزی بیش از یک دختر معمولی است. تنش‌ها افزایش می‌یابد و بقا برای آن‌ها دشوارتر می‌شود. فیلم با فضاسازی خاص و صحنه‌های ترسناک خود، تجربه‌ای دلهره‌آور و هیجان‌انگیز را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، تماشای فیلم طعمه شیطان را از دست ندهید. 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳