شکارچی شهر

شکارچی شهر
شکارچی شهر

شکارچی شهر

6.5
۶۵۸
۹۰%
۲۰۲۴
دوبله اختصاصی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: ژاپن

شکارچی شهر

City Hunter

دوبله اختصاصی
۹۰%
تماشا
فیلم ماجراجویی‌های ریو سائبا، یک کارآگاه خصوصی نابغه و بی‌پروا را به تصویر می‌کشد که به خاطر مهارت‌های برجسته رزمی و تیراندازی شهرت دارد. او با شور و شوقی عجیب به پرونده‌های پیچیده و خطرناک می‌پردازد. ریو به همراه شریک و دوست نزدیک خود، کائوری ماکیمورا، که با وجود طبیعت خونسردش همیشه تلاش می‌کند ریو را از دردسر دور نگه دارد، به مبارزه با جنایتکاران می‌پردازد. در این فیلم، ریو برای نجات دختری جوان به نام شوکو از دست یک سازمان جنایی خطرناک که قصد استفاده از او برای دستیابی به فناوری مخفی و پیشرفته‌ای دارد، استخدام می‌شود. ماجرای نجات شوکو پر از تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز و نبردهای رزمی است. ریو و کائوری باید تمام مهارت‌های خود را به کار بگیرند تا شوکو را از این خطر بزرگ نجات دهند و عدالت را برقرار کنند. اگر از تماشای فیلم‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم قانون شکنان را به شما پیشنهاد می‌کند.
+۱۸
۲۰۲۴
محصول ژاپن
فیلم City Hunter محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر اکشن, کمدی, جنایی به کارگردانی Yûichi Satô در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم شکارچی شهر بازیگرانی چون Masanobu Andô, Ryohei Suzuki, Misato Morita و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم ماجراجویی‌های ریو سائبا، یک کارآگاه خصوصی نابغه و بی‌پروا را به تصویر می‌کشد که به خاطر مهارت‌های برجسته رزمی و تیراندازی شهرت دارد. او با شور و شوقی عجیب به پرونده‌های پیچیده و خطرناک می‌پردازد. ریو به همراه شریک و دوست نزدیک خود، کائوری ماکیمورا، که با وجود طبیعت خونسردش همیشه تلاش می‌کند ریو را از دردسر دور نگه دارد، به مبارزه با جنایتکاران می‌پردازد. در این فیلم، ریو برای نجات دختری جوان به نام شوکو از دست یک سازمان جنایی خطرناک که قصد استفاده از او برای دستیابی به فناوری مخفی و پیشرفته‌ای دارد، استخدام می‌شود. ماجرای نجات شوکو پر از تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز و نبردهای رزمی است. ریو و کائوری باید تمام مهارت‌های خود را به کار بگیرند تا شوکو را از این خطر بزرگ نجات دهند و عدالت را برقرار کنند.

اگر از تماشای فیلم‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم قانون شکنان را به شما پیشنهاد می‌کند. 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳