مرد عنکبوتی: نیلوفر آبی

مرد عنکبوتی: نیلوفر آبی
مرد عنکبوتی: نیلوفر آبی

مرد عنکبوتی: نیلوفر آبی

3.2
۴۳۹
۴۶%
۲۰۲۳
دوبله فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

مرد عنکبوتی: نیلوفر آبی

Spider-Man: Lotus

دوبله فارسی
۴۶%
تماشای فیلم
پیتر پارکر هنوز در غم از دست دادن گوئن استیسی غوطه ور است و تصمیم دارد برای همیشه لباس مرد عنکبوتی را کنار بگذارد. اما ناگهان نامه‌ای از کودکی به دستش می‌رسد که به بیماری لاعلاج مبتلاست و آرزوی دیدار با مرد عنکبوتی را قبل از مرگش دارد. آیا پیتر می‌تواند بر غم و اندوه خود غلبه کند و آخرین آرزوی این کودک را برآورده سازد؟ این داستان به کاوش در درون پیتر و رویارویی‌اش با مسئولیت، امید و بخشش می‌پردازد. اگر از تماشای فیلم‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم مرد عنکبوتی 1 را به شما پیشنهاد می‌کند.
+۱۳
۲۰۲۳
محصول آمریکا
فیلم Spider-Man: Lotus محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, درام به کارگردانی Gavin J. Konop در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم مرد عنکبوتی: نیلوفر آبی بازیگرانی چون Sean Thomas Reid, Warden Wayne, Moriah Brooklyn و... به ایفای نقش پرداخته اند.

پیتر پارکر هنوز در غم از دست دادن گوئن استیسی غوطه ور است و تصمیم دارد برای همیشه لباس مرد عنکبوتی را کنار بگذارد. اما ناگهان نامه‌ای از کودکی به دستش می‌رسد که به بیماری لاعلاج مبتلاست و آرزوی دیدار با مرد عنکبوتی را قبل از مرگش دارد. آیا پیتر می‌تواند بر غم و اندوه خود غلبه کند و آخرین آرزوی این کودک را برآورده سازد؟ این داستان به کاوش در درون پیتر و رویارویی‌اش با مسئولیت، امید و بخشش می‌پردازد.

اگر از تماشای فیلم‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم مرد عنکبوتی 1 را به شما پیشنهاد می‌کند. 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳