ماده خاکستری

ماده خاکستری
ماده خاکستری

ماده خاکستری

4.9
۷۴۵
۸۶%
۲۰۲۳
دوبله فارسی
درام ، علمی تخیلی ، هیجان انگیز ، زیرنویس فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

ماده خاکستری

Gray Matter

دوبله فارسی
زیرنویس فارسی
۸۶%
تماشای فیلم
آورا و مادرش آیلا، هر دو دارای توانایی های مافوق بشری هستند. آیلا اجازه نمی دهد قدرت های جدید دخترش کنترلش را به دست بگیرند و به دختر آموزش می‌دهد تا آنها را هدایت و مدیریت کند. با این حال یک تصادف غم انگیز او را مجبور می‌کند با گذشته خود روبرو شود. فیلم "Gray Matter" علاوه بر ارائه داستانی پرهیجان و هیجان‌انگیز، به مسائل مهمی مانند مدیریت توانایی‌ها، مواجهه با تغییرات ناگهانی در زندگی و اثرات آن بر روحیه و تصمیم‌گیری‌های انسانی می‌پردازد. این اثر تمام اجزایش را به یکدیگر پیوند زده و تجربه‌ای شگفت‌انگیز از رشد و پذیرش تغییرات را به تماشاگران ارائه می‌دهد.
درام ، علمی تخیلی ، هیجان انگیز ، زیرنویس فارسی
+۱۳
۲۰۲۳
محصول آمریکا
فیلم Gray Matter محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر درام, علمی تخیلی, هیجان انگیز به کارگردانی Meko Winbush در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم ماده خاکستری بازیگرانی چون Garret Dillahunt, Mia Isaac, Jessica Frances Dukes, Andrew Liner, Isabella Ferreira, Ezri Walker, Kristian Ventura, Allison Ye, Chad Doreck, Erik Betts, Kara Amanda Smith, Philip D'Amore, Robert Dill, Tony Wade, David DeLuise, Wendy Braun, Javion Allen, Ellodee Carpenter, Crystal Coney, Amber Martinez, Andrew Scott Miller و... به ایفای نقش پرداخته اند.

آورا و مادرش آیلا، هر دو دارای توانایی های مافوق بشری هستند. آیلا اجازه نمی دهد قدرت های جدید دخترش کنترلش را به دست بگیرند و به دختر آموزش می‌دهد تا آنها را هدایت و مدیریت کند. با این حال یک تصادف غم انگیز او را مجبور می‌کند با گذشته خود روبرو شود.
فیلم "Gray Matter" علاوه بر ارائه داستانی پرهیجان و هیجان‌انگیز، به مسائل مهمی مانند مدیریت توانایی‌ها، مواجهه با تغییرات ناگهانی در زندگی و اثرات آن بر روحیه و تصمیم‌گیری‌های انسانی می‌پردازد. این اثر تمام اجزایش را به یکدیگر پیوند زده و تجربه‌ای شگفت‌انگیز از رشد و پذیرش تغییرات را به تماشاگران ارائه می‌دهد.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳