سنگدل

سنگدل
سنگدل

سنگدل

5.7
۳۱۵۹
۹۴%
۲۰۲۳
دوبله فارسی
اکشن ، جنایی ، هیجان انگیز ، زیرنویس فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

سنگدل

Heart of Stone

دوبله فارسی
زیرنویس فارسی
۹۴%
تماشای فیلم
داستان فیلم سنگدل در مورد یک مامور اطلاعاتی است که برای یک سازمان حافظ صلح که ماهیت مشخصی هم ندارد کار می‌کند تا یک هکر حرفه‌ای را که قصد سرقت با ارزش‌ترین و خطرناک‌ترین سلاح سازمان را دارد، متوقف کند. "Heart of Stone" علاوه بر ارائه صحنه‌های هیجان‌انگیز و جذاب اکشن، به تجسم تضادهای انسانی و پیشرفت‌های فرهنگی نیز پرداخته است. این داستان تأکید دارد که در مواجهه با تهدیدهای دلهره‌آور، افراد با اعتماد به توانایی‌ها و انگیزه خود می‌توانند به حفظ امنیت و عدالت در جهان کمک کنند، حتی اگر این به همراه دشواری‌ها و خطرات بسیار باشد.
اکشن ، جنایی ، هیجان انگیز ، زیرنویس فارسی
+۱۳
۲۰۲۳
محصول آمریکا
فیلم Heart of Stone محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, جنایی, هیجان انگیز به کارگردانی Tom Harper در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم سنگدل بازیگرانی چون Gal Gadot, Jamie Dornan, Matthias Schweighöfer, Sophie Okonedo, Paul Ready, Glenn Close, Thomas Arnold, Jon Kortajarena, Enzo Cilenti, Anna Andresen, Jing Lusi, Alia Bhatt, Archie Madekwe و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم سنگدل در مورد یک مامور اطلاعاتی است که برای یک سازمان حافظ صلح که ماهیت مشخصی هم ندارد کار می‌کند تا یک هکر حرفه‌ای را که قصد سرقت با ارزش‌ترین و خطرناک‌ترین سلاح سازمان را دارد، متوقف کند.
"Heart of Stone" علاوه بر ارائه صحنه‌های هیجان‌انگیز و جذاب اکشن، به تجسم تضادهای انسانی و پیشرفت‌های فرهنگی نیز پرداخته است. این داستان تأکید دارد که در مواجهه با تهدیدهای دلهره‌آور، افراد با اعتماد به توانایی‌ها و انگیزه خود می‌توانند به حفظ امنیت و عدالت در جهان کمک کنند، حتی اگر این به همراه دشواری‌ها و خطرات بسیار باشد.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳