توطئه آمیز: درب قرمز رنگ

توطئه آمیز: درب قرمز رنگ
توطئه آمیز: درب قرمز رنگ

توطئه آمیز: درب قرمز رنگ

5.5
۱۱۲۷
۸۸%
۲۰۲۳
دوبله فارسی
ترسناک ، معمایی ، هیجان انگیز ، زیرنویس فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا، کانادا

توطئه آمیز: درب قرمز رنگ

Insidious: The Red Door

دوبله فارسی
زیرنویس فارسی
۸۸%
تماشای فیلم
این فیلم 10 سال پس از آخرین جابجایی لامبرت ها را روایت می کند؛ هنگامی که دالتون تحصیلاتش را در کالج آغاز می کند. حالا او باید یک بار برای همیشه با شیاطین مواجه شده و اذیت های و سرکشی هایشان را آرام کند. فیلم، "Insidious: The Red Door" با داستان غم‌انگیز، ترسناک و توطئه‌آمیز، به تماشاگران فرصتی فوق‌العاده برای احساس هیجان، تعقیب و تمام شدن در جهان تاریک و مرموزی را می‌دهد که به خودی خود تجربه‌ای ماندگار و فراموش‌نشدنی را به ارمغان می‌آورد.
ترسناک ، معمایی ، هیجان انگیز ، زیرنویس فارسی
+۱۳
۲۰۲۳
محصول آمریکا، کانادا
فیلم Insidious: The Red Door محصول کشور آمریکا - کانادا میباشد و در ژانر ترسناک, معمایی, هیجان انگیز به کارگردانی Patrick Wilson در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم توطئه آمیز: درب قرمز رنگ بازیگرانی چون Angus Sampson, Leigh Whannell, Lin Shaye, Patrick Wilson, Rose Byrne, Ty Simpkins, Hiam Abbass, Steve Coulter, Sinclair Daniel, Andrew Astor, Peter Dager, Kasjan Wilson, Juliana Davies, Justin Sturgis, Joseph Bishara, David Call و... به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم 10 سال پس از آخرین جابجایی لامبرت ها را روایت می کند؛ هنگامی که دالتون تحصیلاتش را در کالج آغاز می کند. حالا او باید یک بار برای همیشه با شیاطین مواجه شده و اذیت های و سرکشی هایشان را آرام کند.
فیلم، "Insidious: The Red Door" با داستان غم‌انگیز، ترسناک و توطئه‌آمیز، به تماشاگران فرصتی فوق‌العاده برای احساس هیجان، تعقیب و تمام شدن در جهان تاریک و مرموزی را می‌دهد که به خودی خود تجربه‌ای ماندگار و فراموش‌نشدنی را به ارمغان می‌آورد.

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳