ستاره من

ستاره من
ستاره من

ستاره من

8.4
۱۰۶۶
۹۶%
۲۰۲۳
فصل
۲
دوبله فارسی
پویا نمایی ، درام ، فانتزی ، زیرنویس فارسی
+۱۳
مناسب برای بالای ۱۳ سال
|
کشور سازنده: ژاپن

ستاره من

Oshi No Ko

دوبله فارسی
زیرنویس فارسی
۹۶%
تماشا
سریال ستاره من داستان دوقلوهایی به نام‌های آکوا و روبی را دنبال می‌کند که پس از مرگ مادرشان، ستاره محبوب جی‌پاپ، توسط زوجی به فرزندی قبول می‌شوند و در دنیای سرگرمی بزرگ می‌شوند. روبی تصمیم می‌گیرد خواننده آیدل شود و آکوا به دنبال بازیگری است. با پیشرفت در کارشان، آن‌ها با چالش‌هایی روبرو می‌شوند که نه تنها کارهایشان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بلکه روابط‌شان را نیز دچار تنش می‌کند. این داستان پر از توطئه‌ها و کشمکش‌های عاطفی است که در فضایی درام، تصویری از فراز و نشیب‌های صنعت سرگرمی ژاپن ارائه می‌دهد. اگر از تماشای این انیمه لذت بردید، گپ فیلم تماشای انیمه سبقت گرفتن را به شما پیشنهاد می‌کند.
پویا نمایی ، درام ، فانتزی ، زیرنویس فارسی
+۱۳
۲۰۲۳
محصول ژاپن
سریال Oshi No Ko محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر پویا نمایی, درام, فانتزی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درسریال ستاره من بازیگرانی چون Megumi Han, Takeo Otsuka, Yurie Igoma و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال ستاره من داستان دوقلوهایی به نام‌های آکوا و روبی را دنبال می‌کند که پس از مرگ مادرشان، ستاره محبوب جی‌پاپ، توسط زوجی به فرزندی قبول می‌شوند و در دنیای سرگرمی بزرگ می‌شوند. روبی تصمیم می‌گیرد خواننده آیدل شود و آکوا به دنبال بازیگری است. با پیشرفت در کارشان، آن‌ها با چالش‌هایی روبرو می‌شوند که نه تنها کارهایشان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بلکه روابط‌شان را نیز دچار تنش می‌کند. این داستان پر از توطئه‌ها و کشمکش‌های عاطفی است که در فضایی درام، تصویری از فراز و نشیب‌های صنعت سرگرمی ژاپن ارائه می‌دهد.

اگر از تماشای این انیمه لذت بردید، گپ فیلم تماشای انیمه سبقت گرفتن را به شما پیشنهاد می‌کند. 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳