المنتال

المنتال
المنتال

المنتال

7
۳۱۹۲
۹۵%
۲۰۲۳
مناسب برای بالای ۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

المنتال

Elemental

دوبله فارسی
۹۵%
تماشای فیلم
انیمیشن المنتال در دنیای فانتزی زیبایی روایت می‌شود که ساکنان آتش، آب، زمین و هوا که چهار عنصر اصلی تشکیل دهنده‌ی جهان هستند، کنار یکدیگر با صلح و دوستی زندگی می‌کنند. اما وقتی که زنی آتشین و مردی دلسوز می‌خواهند به یکدیگر نزدیک شوند، می‌فهمند که این امکان وجود ندارد. ولی با گذشت زمانی اندک، متوجه شباهت‌های بسیاری بین خود می‌شوند. با داشتن طراحی زیبا، جذابیت بصری، انیمیشن Elemental در کنار ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز، پیام‌های ارزشمندی درباره اهمیت همبستگی و هماهنگی بین انسان و طبیعت را به مخاطبان منتقل می‌کند. با پیشروی داستان، شخصیت‌ها با یادگیری از تجربیاتشان و با همکاری با یکدیگر، به نحوه حفظ تعادل و زندگی هماهنگ با عناصر پی می‌برند.
۲۰۲۳
محصول آمریکا
فیلم Elemental محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر پویا نمایی, ماجراجویی, کمدی به کارگردانی Peter Sohn در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم المنتال بازیگرانی چون Catherine O'Hara, Wendi McLendon-Covey, Ronnie Del Carmen, Leah Lewis, Mamoudou Athie, Shila Ommi, Mason Wertheimer, Ronobir Lahiri, Wilma Bonet, Joe Pera, Matt Yang King, Jeff LaPensee, Ben Morris, P.L. Brown, Innocent Onanovie Ekakitie, Krysta Gonzales, Ava Kai Hauser, Maya Aoki Tuttle, Dylan Buccieri, Assaf Cohen, Terri Douglas, Karen Huie, Arif S. Kinchen, Austin Madison, Cole Massie و... به ایفای نقش پرداخته اند.

انیمیشن المنتال در دنیای فانتزی زیبایی روایت می‌شود که ساکنان آتش، آب، زمین و هوا که چهار عنصر اصلی تشکیل دهنده‌ی جهان هستند، کنار یکدیگر با صلح و دوستی زندگی می‌کنند. اما وقتی که زنی آتشین و مردی دلسوز می‌خواهند به یکدیگر نزدیک شوند، می‌فهمند که این امکان وجود ندارد. ولی با گذشت زمانی اندک، متوجه شباهت‌های بسیاری بین خود می‌شوند.

با داشتن طراحی زیبا، جذابیت بصری، انیمیشن Elemental در کنار ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز، پیام‌های ارزشمندی درباره اهمیت همبستگی و هماهنگی بین انسان و طبیعت را به مخاطبان منتقل می‌کند. با پیشروی داستان، شخصیت‌ها با یادگیری از تجربیاتشان و با همکاری با یکدیگر، به نحوه حفظ تعادل و زندگی هماهنگ با عناصر پی می‌برند.

 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳