مرگ برای یک دلار

مرگ برای یک دلار
مرگ برای یک دلار

مرگ برای یک دلار

5.4
۵۲۰
۸۴%
۲۰۲۲
دوبله فارسی
هیجان انگیز ، وسترن ، درام ، زیرنویس فارسی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: کانادا، آمریکا

مرگ برای یک دلار

Dead for A Dollar

دوبله فارسی
زیرنویس فارسی
۸۴%
تماشا
داستان این فیلم روایتگر ماجرای یک شکارچی و دشمن دیرینه اش است. این دشمن قسم خورده قماربازی حرفه ای و قانون شکنی تبه کار است که سال ها قبل به دلیل جرم هایش زندانی بوده اما اکنون، در رویارویی با شکارچی قصه ماست.
هیجان انگیز ، وسترن ، درام ، زیرنویس فارسی
+۱۸
۲۰۲۲
محصول کانادا، آمریکا
فیلم Dead for A Dollar محصول کشور کانادا - آمریکا میباشد و در ژانر هیجان انگیز, وسترن, درام به کارگردانی Walter Hill در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. درفیلم مرگ برای یک دلار بازیگرانی چون Benjamin Bratt, Christoph Waltz, Willem Dafoe, Rachel Brosnahan, Hamish Linklater, Brandon Scott, Luis Chávez, Scott Peat, Jackamoe Buzzell, Fidel Gomez, Warren Burke, Guy Burnet و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 این اثر برای اولین بار در تاریخ ششم سپتامبر 2022 در هفتاد و نهمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز نمایش داده شد و سپس در سی ام سپتامبر توسط گروه Quiver Distribution در سینماها اکران و نمایش داده شد.
داستان فیلم مردن برای یک دلار روایتگر ماجرای یک شکارچی و دشمن دیرینه اش است. این دشمن قسم خورده قماربازی حرفه ای و قانون شکنی تبه کار است که سال ها قبل به دلیل جرم هایش زندانی بوده اما اکنون، در رویارویی با شکارچی قصه ماست. 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳