لایل، لایل، کروکودیل

لایل، لایل، کروکودیل
لایل، لایل، کروکودیل

لایل، لایل، کروکودیل

6.3
۱۴۵۲
۹۲%
۲۰۲۲
دوبله فارسی
پویا نمایی ، ماجراجویی ، کمدی ، زیرنویس فارسی
مناسب برای بالای ۳ سال
|
کشور سازنده: آمریکا

لایل، لایل، کروکودیل

Lyle, Lyle, Crocodile

دوبله فارسی
زیرنویس فارسی
۹۲%
تماشا
فیلم لایل، لایل، کروکودیل بر اساس کتاب کودکان درباره تمساح ساکن نیویورک ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و به کارگردانی جاش گوردون ویل اسپک در سال 2022 ساخته شده است و در 15 مهر 1401 منتشر می شود. لایل، لایل، کروکودیل داستان لایل یک تمساح خانگی است که توسط همسایه‌ای بداخلاق مجبور به نقل مکان به یک باغ وحش می‌شود. اما زمانی که لایل از باغ وحش آزاد می‌شود، پس از وقوع یک حادثه جان همسایه را نجات داده و به یک قهرمان تبدیل می‌شود که…
پویا نمایی ، ماجراجویی ، کمدی ، زیرنویس فارسی
۲۰۲۲
محصول آمریکا
فیلم Lyle, Lyle, Crocodile محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر پویا نمایی, ماجراجویی, کمدی به کارگردانی Josh Gordon Will Speck در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. درفیلم لایل، لایل، کروکودیل بازیگرانی چون Javier Bardem, Scoot McNairy, Winslow Fegley, Constance Wu, Brett Gelman, Lyric Hurd, Sal Viscuso, Ego Nwodim و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم لایل، لایل، کروکودیل بر اساس کتاب کودکان درباره تمساح ساکن نیویورک ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و به کارگردانی جاش گوردون ویل اسپک در سال 2022 ساخته شده است و در 15 مهر 1401 منتشر می شود.
لایل، لایل، کروکودیل داستان لایل یک تمساح خانگی است که توسط همسایه‌ای بداخلاق مجبور به نقل مکان به یک باغ وحش می‌شود. اما زمانی که لایل از باغ وحش آزاد می‌شود، پس از وقوع یک حادثه جان همسایه را نجات داده و به یک قهرمان تبدیل می‌شود که…

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳