روکو و برادرهایش

روکو و برادرهایش
روکو و برادرهایش

روکو و برادرهایش

8.3
۴۱
۹۳%
۱۹۶۰
دوبله فارسی
+۱۸
مناسب برای بالای ۱۸ سال
|
کشور سازنده: ایتالیا، فرانسه

روکو و برادرهایش

Rocco and His Brothers (1960)

دوبله فارسی
۹۳%
تماشا
روکو و برادرهایش فیلم کلاسیک ایتالیایی است که داستان خانواده پاروندی را روایت می‌کند که در عمق به بررسی تجربیات و چالش‌های خانواده پاروندی می‌پردازد که در جستجوی زندگی بهتر از جنوب فقیر ایتالیا به میلان مهاجرت می‌کنند. این فیلم درگیری‌های درونی و بیرونی برادران، به ویژه روکو و سیمون را در قالب مضامینی چون عشق، حسادت، خیانت و جاه‌طلبی نشان می‌دهد و نحوه تأثیر این درگیری‌ها بر پیوندهای خانوادگی و ارزش‌های اخلاقی آن‌ها را مورد کاوش قرار می‌دهد. ویسکونتی با استفاده از تکنیک‌های سینمایی پیشرفته و داستان‌پردازی عمیق، تصویری شاعرانه و در عین حال واقع‌گرایانه از جامعه ایتالیایی دهه 60 می‌آفریند. اگر از تماشای فیلم‌های جنایی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم چشم آبی رنگ پریده را به شما پیشنهاد می‌کند.
+۱۸
۱۹۶۰
محصول ایتالیا، فرانسه
فیلم Rocco and His Brothers (۱۹۶۰) محصول کشور ایتالیا - فرانسه میباشد و در ژانر جنایی, درام, ورزشی به کارگردانی Luchino Visconti در سال ۱۹۶۰ ساخته شده است. درفیلم روکو و برادرهایش بازیگرانی چون Alain Delon, Renato Salvatori, Annie Girardot, Katina Paxinou و... به ایفای نقش پرداخته اند.

روکو و برادرهایش فیلم کلاسیک ایتالیایی است که داستان خانواده پاروندی را روایت می‌کند که در عمق به بررسی تجربیات و چالش‌های خانواده پاروندی می‌پردازد که در جستجوی زندگی بهتر از جنوب فقیر ایتالیا به میلان مهاجرت می‌کنند. این فیلم درگیری‌های درونی و بیرونی برادران، به ویژه روکو و سیمون را در قالب مضامینی چون عشق، حسادت، خیانت و جاه‌طلبی نشان می‌دهد و نحوه تأثیر این درگیری‌ها بر پیوندهای خانوادگی و ارزش‌های اخلاقی آن‌ها را مورد کاوش قرار می‌دهد. ویسکونتی با استفاده از تکنیک‌های سینمایی پیشرفته و داستان‌پردازی عمیق، تصویری شاعرانه و در عین حال واقع‌گرایانه از جامعه ایتالیایی دهه 60 می‌آفریند.

اگر از تماشای فیلم‌های جنایی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم چشم آبی رنگ پریده را به شما پیشنهاد می‌کند. 

فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳