پوستر جدید سریال The Last of Us منتشر شد

پوستر جدید سریال The Last of Us منتشر شد

اگر خاطرتان باشد چندی پیش خبری در گپ فیلم منتشر کردیم و درباره ساخت سریال The Last Of Us صحبت کردیم. سریالی که بر اساس بازی پر فروش و البته پرطرفداری با همین نام ساخته شده و می‌خواهد نظر علاقمندان به این بازی را به سوی خود جلب کند. شبکه HBO ساخت اولین سریال از این فرنچایز را بر عهده دارد و به تازگی پوستر جدید این سریال را نیز منتشر کرده است. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید تا بیشتر درباره این سریال صحبت کنیم.

بدون شک یکی از برترین سریال‌های سال آینده که بسیاری منتظر انتشارش هستند، آخرین بازمانده از ما است. همه ما می‌دانیم زمانی که اثر دیگری از روی یک بازی ساخته می‌شود، طرفداران آن بازی به شدت نگران می‌شوند که آیا این اثر مانند بازی موفق خواهد بود؟ آیا ممکن است چهره بازی اصلی را تخریب کند؟ آیا به اندازه کافی به داستان اصلی بازی پایبند است؟

در مجموع، ساخت یک فیلم یا سریال از روی یک بازی پرطرفدار ریسک بزرگی است که در این مورد مسئولین شبکه HBO این ریسک را پذیرفته و به گفته خودشان نهایت تلاششان را کرده‌اند تا طرفداران بازی را راضی نگه دارند. آنها همچنین اعلام کرده‌اند که تا جایی که امکان داشته به داستان اصلی بازی پایبند بوده‌اند تا بتوانند طرفداران بازی را نیز به هواداران این سریال تبدیل کنند.

در پوستری که برای این سریال منتشر شده دو بازیگر نقش اصلی که بلا رمزی (در نقش الی) و پدرو پاسکال (در نقش جوئل) هستند دیده می‌شوند. این پوستر برای طرفداران بازی یادآور پوستر نسخه ریمستر بازی است که در سال 2014 منتشر شد. ضمنا چندی پیش تریلری هم از این سریال منتشر شده بود که قطعا برای علاقمندان به بازی The Last Of Us بسیار جذاب بود. در این تریلر شاهد انتشار صحنه‌هایی هستیم که برای بسیاری آشناست. 

سریال آخرین بازمانده از ما بر داستان اولین نسخه از بازی تمرکز دارد. البته بخش‌هایی از قسمت دوم بازی که داستان 5 سال بعد از بازی اول را روایت می‌کند نیز در این سریال دیده می‌شوند. سریال، داستان همراه شدن جوئل و الی را روایت می‌کند. دو غریبه که با هم همسفر یک ماجراجویی مشترک می‌شوند و پس از گذشت مدتی بین آنها رابطه پدر و دختری شکل می‌گیرد. جوئل باید از الی دفاع کند و او را به مکانی برساند که بتواند آزمایشات مورد نیاز را انجام دهد و درمانی برای قارچ پیدا کند. آنها به شهر بوستون و بعد به ساوت لیک می‌روند. در ادامه، آنها همانطور که انتظارش را می‌کشیدند به موجوداتی برخورد می‌کنند که دنیا را تسخیر کرده‌اند و اتفاقات دیگری روی می‌دهد.

سازنده سریال The Last Of Us، کریگ مازن است که ساخت سریال محبوب Chernobyl را هم بر عهده داشته است. بازیگران بزرگی هم در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند که از جمله آنها می‌توان به پدرو پاسکال، بلا رمزی، میرلی دندریج، آنا تورو، جفری پیرس، کان اونیل، ماری بارتلت، گابریل لونا و نیکو پارکر اشاره کرد.  

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳